بیت‌کوین زمین‌گیر شد/ محدوده معاملات باریک ماند

پس از چهارمین افزایش ۷۵ واحدی متوالی نرخ بهره، ارزش بازار بزرگترین ارز دیجیتال کاهش یافت.

بیت‌کوین زمین‌گیر شد/ محدوده معاملات باریک ماند

فدرال رزرو ایالات متحده با افزایش ۷۵ واحد پایه نرخ بهره برای چهارمین بار متوالی، تقریباً هیچ کس را شگفت زده نکرد.

بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار اخیراً با حدود ۲۰۲۰۰ دلار معامله شد که ۱.۳ درصد در ۲۴ ساعت گذشته پس از افزایش نرخ بهره و در اوایل روز کاهش یافت. همانطور که گلن ویلیامز، تحلیلگر CoinDesk در اوایل روز نوشت، زمستان کریپتو به سرمایه گذاران این فرصت را داده است که با هزینه مطلوب ارزهای دیجیتال را ذخیره کنند.

اتر، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، اخیراً با حدود ۱۵۱۰ دلار دست به دست شد که پس از تصمیم فدرال رزرو برای ادامه کاهش نرخ بهره خود، بیش از ۴ درصد کاهش داشت.

بیت‌کوین تحت تاثیر افزایش نرخ بهره قرار گرفت

شاخص بازار CoinDesk حدود ۲ درصد کاهش یافت. حتی dogecoin (DOGE)، بزرگترین سودآور در بین آلتکوین ها در هفته گذشته، تقریباً ۱۰٪ سقوط کرد. CRO در میان استثناها بود که اخیراً بیش از ۶.۷٪ رشد یافته است.

در همین حال، بازارهای عمده سهام پس از اعلام فدرال رزرو سقوط کردند، به طوری که Nasdaq ۳.۳٪ و شاخص S&P ۵۰۰ و Dow Jones Industrial Average (DJIA) به ترتیب ۲.۵٪ و ۱.۵٪ کاهش یافتند. سرمایه گذاران همچنان نگران استراتژی بانک مرکزی برای مبارزه با افزایش قیمت ها و چشم انداز یک رکود شدید هستند.

بیت کوین نزدیک به پنج ماه است که در محدوده باریکی معامله می شود و در بخش خوبی از زمان پشتیبانی آن در حدود ۱۹۰۰۰ دلار است. اتر تا ۱۰۰۰ دلار کاهش یافته است، اما در مدت مشابه در حدود ۱۳۰۰ دلار بوده است. در حال حاضر، هر دو یک پله افزایش یافته اند، به ترتیب با پشتیبانی بالای ۲۰۰۰۰ دلار و ۱۵۰۰ دلار.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها