مهلت ثبت شناسه لوازم‌ یدکی خودرو امروز پایان می‌یابد

معاون صنایع عمومی وزیر صمت گفت: مهلت قانونی ثبت شناسه کالا و کد رهگیری برای 55 قلم لوازم یدکی خودرو امروز به پایان می‌رسد.

مهلت ثبت شناسه لوازم‌ یدکی خودرو امروز پایان می‌یابد

محمدمهدی برادران در یک گفت‌وگوی تلویزیونی با بیان اینکه مهلت قانونی ثبت شناسه کالا و کد رهگیری برای 55 قلم لوازم‌یدکی خودرو امروز به پایان می‌رسد،‌ گفت: از این تاریخ به بعد این محصولات بدون کد شناسه قاچاق محسوب می‌شوند.

وی افزود: تولید و واردات لوازم‌یدکی خودرو در ماه‌های گذشته ملزم به دریافت شناسه کالا شده بود بنابراین عرضه‌کنندگان قطعات لوازم‌یدکی خودرو تا امروز 15 مهر فرصت دارند کالاهای بدون شناسه را تعیین و تکلیف و برای آنها شناسه دریافت کنند.

معاون صنایع عمومی وزیر صمت بیان داشت:‌ بر این اساس امروز آخرین فرصت برای شناسه‌دار کردن قطعات لوازم‌یدکی خودرو است و از این تاریخ، فروش لوازم‌یدکی خودرو بدون کد شناسه قاچاق محسوب می‌شود.

برادران با تأکید بر اینکه تولیدکنندگان لوازم‌یدکی باید تولیدات خود را در سامانه جامع تجارت ثبت کنند، اظهار داشت: عرضه‌کنندگان لوازم‌یدکی هنگام خرید از تولیدکنندگان به شناسه و کد رهگیری کالا توجه کنند.

وی افزود:‌پس از تاریخ مذکور بازرسان قطعات و لوازم‌یدکی بدون شناسه در سطح بازار را مطابق قانون قاچاق دانسته و آن را جمع‌آوری خواهند کرد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها