خبر مهم برای بازنشستگانی که حقوق نگرفتند

پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در این ماه از ۲۰ شهریورماه آغاز و تا ۳۱ شهریورماه بر اساس حروف الفبا واریز می‌شود.

خبر مهم برای بازنشستگانی که حقوق نگرفتند

پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در این ماه از ۲۰ شهریورماه آغاز و تا ۳۱ شهریورماه بر اساس حروف الفبا واریز می‌شود. حقوقهای برخی از بازنشستگان در تاریخ‌های بیست و پنجم و بیست و ششم شهریورماه پرداخت نشده است که قاعدتاً پرداخت این حقوق‌ها نیز به روزهای بعد از تعطیلات موکول شده است.

از قرار، بازنشستگانی که قرار بوده حقوق خود را در روزهای تعطیل بگیرند و به دلیل یک اختلال بانکی این اتفاق نیفتاده، امروز (بیست و هفت شهریور) حقوق خود را دریافت خواهند کرد.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    همیشه یک ماه حقوق دیرتر میدن وقتی ۳۱ ماه حقوق میدن.انصاف هم خوب چیزیه

  • کارگر بازنشسته
    0



    درباره افزایش حقوق مستمری‌بگیران اطلاع‌رسانی کنند
    از ابتدای سال تاکنون چندین‌بار در مورد نحوه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اخبار گوناگونی منتشر و بعد مدتی تکذیب شده و حال بعد از این‌ مدت گویا قرار است ۳۸ درصد به حقوق آنان اضافه و همراه با مستمری‌ شهریور ماه پرداخت شود که انتظار می‌رود مسئولان سازمان تامین اجتماعی اطلاع‌رسانی دقیقی از نحوه افزایش حقوق‌های بازنشستگان تامین اجتماعی داشته باشند. امیدواریم افزایش حقوق‌ها به سود حداقل‌بگیران تامین اجتماعی هم باشد و مانع از ذایل‌شدن حق و حقوق آنان شود.
    کارگر بازنشسته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها