آماده باش در بازار ارز؛ سقف مقاومتی دلار شکسته شد

نرخ دلار در بازار آزاد در کانال ۳۰ هزار تومان در حال پیشروی است.

آماده باش در بازار ارز؛ سقف مقاومتی دلار شکسته شد

افزایش قیمت دلار در حالی است که در هفته‌های گذشته به کانال ۲۷ هزار تومان هم نزدیک شده بود و پس از آن، چند هفته‌ای در کانال ۲۹ هزار تومان جا خوش کرده بود.

کارشناسان و تحلیلگران بازار ارز معتقدند یکی از عوامل موثر در افزایش قیمت دلار، کورنگ شدن انتظارات مثبت برجامی است، به طوری که حتی روز گذشته سیگنال‌هایی از تاخیر گفت‌وگوهای هسته‌ای برجام تا بعد از نشست فصلی شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مطرح شد.

به این ترتیب، پس از انتشار سیگنال‌های جدی و نگران‌کننده از طرف‌ اروپایی‌ها، سقف مقاومت ۳۰ هزار تومانی دلار شکسته شد و نرخ این ارز در مرز ۳۱ هزار تومان قرار گرفته است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که در حال حاضر هر دلار آمریکا ۳۰ هزار و ۸۵۰ تومان قیمت دارد، به طوری که این رقم‌نسبت به روز یک‌شنبه گذشته افزایش ۲۵۰ تومانی را نشان می‌دهد.

از ابتدای هفته تاکنون هر دلار آمریکا در حدود ۷۰۰ تومان افزایش قیمت داشته است و همین موضوع، سایر بازارها را نیز تحت‌تاثیر قرار داده است.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • ایرانی
    4

    با این اوضاع و احوال ، هر وقت تونستید یک دلار رو معادل یک تومن (10 ریال) کنید بگویید مرگ بر آمریکا وگر نه که زر مفت میزنید و مردم بدبخت رو هم پدرشونو در آوردید

  • فتاحی
    3

    خدا خونتون رو خراب کنه که با نون مردم بازی می کنید.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      این ناله و نفرین ها هیچ تأثیری ندارد.اصلا خود خدا هم خوشش نمیاد.چون درواقع این خود مظلوم هست که راضی به ظلم ظالم شده!

  • بهروز
    7

    سکوت حداکثری، تاوان داره. در تهران که اوضاع مردم بد نیست. بیشتر الان در جاده چالوس هستند. ساکنین تهران این اوضاع را دوست دارند. پول هم که راحت درمیارن. حالا نگید تهرانی اصیل دیگه نیستند و از شهرستان اومدن. همون تهرانی های اصیل با دهه ها سکوت این اوضاع را درست کردن و باعث مهاجرت از شهرستان به تهران شدند. حتی اعتراضی هم نکردند چرا تهران را اینقدر بزرگ می کنید و این همه آدم برای چی داره میاد. چرا این همه تمرکز سرمایه در پایتخت هست. مردم شهرستانی که 50هزار نفر جمعیت داره اگر اعتراض می کردند براحتی.... می کردند و تمام. ولی تهران صداش درنمیاد چون یک استاندارد حداقلی براشون فراهم هست و پول هم که از طرق مختلف و کلاهبردای بدست میارن.

    نظرات شما -
    • 0

      نه عزیزم تو شهرهای کوچکتر فرهنگ ونژاد وقومیتها خالص تره اما تو تهران یک شهرو هزاران قبیله است ادم همسایه بغلیشا بعد ده سال نمیشناسه .

    • واقعیت موجود
      0

      اگر شهرستانی ها ساکن تهران نمی شدن و تهران پایتخت نبود تهرانی ها اصیل امروز باید کشاورزی یا در شهرستان کارگری میکردن ، حرف درست بزن لطفا

    • ناشناس
      1

      بهروز جان تهران و حومه بیش از 14 میلیون جمعیت داره. واقغا همه تو جاده شمال نیستیم و اوضاع خوبی هم نداریم. همون پنج تا ده در صد که ار این نظام سود می برند همه جا هستند.

  • ناشناس
    0

    علی برکت الله

  • مم
    1

    فقط رفراندوم مطالبه ی ملی

  • احمدی
    1

    تو این مملکت اگه دلار قیمتش بشه ۱۰ ریال هیچ فرقی نمیکنه و شرایط اقتصادی روز به روز بدتر و ویران تر خواهد شد.ولی اگه دلار کافیه ۱۰ ریال بره روش همه چی ۵۰۰ درصد گرون میشه ! چرا؟! چون کاسیان تحریم و پشت پرده نشین ها هستند که تعیین کننده هستند.این قضیه برجام و ... رو هم اینا نمیزارند پیش رفتی داشته باشه و هی سنگ اندازی میکنند.البته هم مشخصه که بیشترشون از وابستگان درجه ۱ مسئولان رتبه اول نظام هستند.

  • شبنم
    2

    خدایا پولی برسان تا ازین جهنم خلاص بشیم

    نظرات شما -
    • امیر ب شبنم
      0

      شبنم خانم خدا خودش جیره خوار دولت دست به دامن خدا نشو خدا خودش ظالمه

  • ناشناس
    2

    تنها راه نرمش سوپر ذلیلانه و نوشیدن جام زهر هست.

  • کیوان
    1

    ما هم مقاومت می کنیم تا مردمان شریف و صدیق یمن و سوریه و..... با پول ما عشق و حال کنن

  • ناشناس
    1

    بر خلاف اظهار آقایون اقتصاد به بر جام گره کور خورده و تنها راهش نرمش همراه با چند قر اضافه آقای باقری است.

  • سخن
    0

    مشکل اصلی چاپ اسکناس برای حقوق های نجومی هست.به میزان تولید کالا و فروش ان در صادرات بایستی کاغذ! چاپ کرد.نه اینکه به میزان نیاز مدیران نجومی بیکار حقوق های نجومی چاپ کرد.وقتی تولید فلج میشود پول پشتوانه ندارد.ارزش پول ما در مقابل کشورهای دوست هم مدام ریزش دارد. فرزندان یقه سفیدها را به داخل برگردانید که اینقدر محتاج به دلار هم نباشیم یا لااقل در کشورهای بزرگ و دوست زندگی کنند.چطور هست که رابطه ما با دو کشور بزرگ چین و روسیه تناسبی با مهاجرت فرزندان ژن های خوب ندارد!!!چه اصراری هست که همه مشتاق انگلیس و امریکا هستند.کانادا هم که میعادگاه اختلاسگران گشته!!!! روابط دوطرفه صادرات و واردات خود را با کشورهای دوست و همسایه گسترش دهیم و در فکر تنش زدایی با غرب هم باید بود.ایران میتواند در نقش پل ارتباطی پیوند صلح بین شرق و غرب باشد.

  • خان
    0

    واقعا متاسفم..تمام زندگی ملت رو به تباهی کشوندن و همیشه ادعا دارن که کار درست رو کردن.متاسفانه زندگی مردم رو به نابودی بود و بدتر هم میشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها