درباره موزه دکتر حسابی بیشتر بدانید

محله تجریش تهران همیشه هوای مطبوع و خوشایندی دارد که ریه شما را از بهترین هوای شهر پر می‌کند. شاید گشت و گذار در موزه دکتر حسابی، شما را از دغدغه و واهمه‌های روزمره برهاند و گذشته دستی بر روی غبارهای ذهنی شما بکشد.

درباره موزه دکتر حسابی بیشتر بدانید

با اجاره مناسب‌ترین سوئیت در تهران ، می‌توانید لحظات خوشی را در این شهر پر خاطره بگذرانید. تیم اسنپ روم با تجربه سالیانه می‌تواند با اجاره خانه روزانه در تهران یا آپارتمان مبله به شما کمک ‌کند تا در کمترین زمان ممکن، بهترین اقامتگاه را با توجه به بودجه اقتصادی برای خود تدارک ببینید.

چرا موزه دکتر حسابی؟

هیچ حسی غرورمندانه‌تر و باصلابت‌تر از قدم گذاشتن در خانه قدیمی پرفسور ایرانی که شاگرد انشیتین بوده است، نیست. دکتر حسابی شخصیت برجسته و فیزیکدان ایرانی که رتبه اول مرد علمی در جهان را به نام خود کسب کرده، افتخارات زیادی برای کشورمان پدید آورده است. حالا از آن همه شکوه و هیبت استاد، تنها یادگاری از زندگی و آثارش به جا مانده که چشم‌های هر گردشگری را می‌نوازد.

پس از سپری شدن زمان کمی بعد از فوت دکتر حسابی، منزل او به موزه‌ای جذاب و دیدنی تبدیل شد که آثار استاد در آن انباشته شده است. در کنار همه این‌ها، فضای دل‌باز، هوای خنک و دلپذیر و همچنین حضور پرندگان و جانوران مختلف، زیباترین حس و حال را برای شما به ارمغان می‌آورد.

  • با اجاره یک سوئیت در تهران که به وسایل نقلیه دسترسی داشته باشد و از امنیت و بهداشت کافی برخوردار باشد، خاطره‌ای زیبا از سفر شما در تهران خواهد ساخت که فراموش شدنی نیست.

یک روز در موزه دکتر حسابی

اگر تنها یک روز خود را در موزه دکتر حسابی بگذرانید، آنقدر شیفته و دلبسته آنجا می‌شوید که حتما در آینده باز هم از آنجا بازدید خواهید کرد. یک حس آرامش بخش و هنری زیبا از ساده زیستی دکتر حسابی، اعماق وجود شما را فرا خواهد گرفت که دلتان می‌خواهد فقط ساعاتی بیشتر محو تماشای جذابیت‌های این موزه شوید. جذابیت‌های این موزه کم نخواهد بود که با هم آن را بررسی خواهیم کرد.

rwerwer

حس و حالی خوش در فضای سرسبز باغ

یکی از نوستالژی‌های زیبا که در فضای سرسبز باغ به چشم می‌خورد، گل‌های شمعدانی، گونه‌ای نادر از سرو، درخت کاتالیا و غیره می‌باشد که به دست پر مهر دکتر حسابی و همسر ایشان کاشته شده است. نفس کشیدن در وسط این باغ زیبا و ستودنی، چاکراهای شما را باز می‌کند و یک امیدواری خاص به شما می‌بخشد.

در بخشی از فضای سبز این باغ، محوطه جذابی از پرندگان رنگارنگ و دیدنی تعبیه شده است که گوناگونی و دست هنرمند خداوند، شما را مات و مبهوت می‌کند. آلاچیق‌های قدیمی و مجسمه و زندگینامه دکتر حسابی، زیبایی و قدرتمندی این موزه را چندین برابر کرده است.

  • با اجاره آپارتمان مبله در محله تجریش تهران، علاوه بر گردشگری در موزه دکتر حسابی، می‌توانید از سایر جاذبه‌های زیبای این محل مانند امام زاده صالح و بازار تجریش نیز لذت ببرید.

حال و هوای قدیمی در خانه دکتر حسابی

ساختمان این موزه سه طبقه دارد که طبقه سوم آن محل نگهداری آثار طلایی استاد و همچنین جذابیت‌هایی است که یک زندگی ساده را به رخ گردشگران می‌کشد.

در این طبقه انواع مدارک علمی استاد حسابی، عکس‌های قدیمی، نامه‌ها و اعمال دیگر و همچنین افتخارات و نشان علمی دکتر حسابی به چشم می‌خورد.

وقتی وارد طبقه سوم می‌شوید، یک حس قدیمی در شما پرورش می‌یابد که روحتان سرشار از کنجکاوی در جا به جای این موزه می‌کند.

  • برای آن که بتوانید در وقت و انرژی خود صرفه جویی کنید و به نحوی درست از بهترین محل‌های گردشگری تهران لذت ببرید، اجاره روزانه خانه در تهران از طریق اپلیکیشن اسنپ روم، بسیار به شما کمک می‌کند.

یک کتابخانه بی بدیل

در طبقه اول این موزه، یک کتابخانه بنا شده است که انواع و اقسام کتاب‌های علمی و علی الخصوص کتاب‌های‌دکتر حسابی در آن به چشم می‌خورد. بوی خوشایند برگه‌های کتاب، حس لطیف و دوست داشتنی به روح انسان می‌بخشد و گشت و گذار را برای ما جذاب‌تر و زیباتر از قبل می‌کند.

جمع‌بندی

tutyutu

هیچ چیزی مانند دیدن و شناختن زندگی یک فرهیخته علمی در یک فضای قدیمی که بوی خاک آن، ریه‌های هر رهگذری را نوازش می‌کند، نیست.

یک آرامش و حس خوب در فضای سرسبز این باغ موزه و همچنین تماشای حیوانات جذاب، خستگی را از تن شما به در می‌کند. سرتاسر شهر تهران نشان‌دهنده جذابیت و زیبایی‌های تاریخی است که روح هیچ گردشگری از گشت و گذار در آن خسته نمی‌شود.

 از همه مهم‌تر وجود اپلیکیشن جامع اسنپ روم در جیب و همراه شما، برای اجاره یک سوئیت در تهران به شما خیلی کمک خواهد کرد.

با دسترسی داشتن به وسایل نقلیه شهری می‌توانید در وقت و هزینه خود بسیار صرفه جویی کنید. این اپلیکیشن با ارائه بهترین پیشنهادات اجاره خانه روزانه در تهران متناسب با بودجه شما، تخفیف‌های خودرویی و همچنین امتیازهای زیادی دیگر در نظر گرفته است تا بهترین سفر خود را تجربه کنید.

اسنپ روم با ارایه خدمات گردشگری و ارائه آپارتمان مبله برای شما مسافران عزیز در سرتاسر کشور، توانسته است رضایت مسافران زیادی به خود جلب کند و بهترین امتیاز را برای خود به دست آورد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • دومان
    0

    روحش شاد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها