رونمایی خودروساز چینی از پیکاپ جدیدش/ کمپانی جک ، شیطان سبز را به بازار ایران می فرستد؟

به تازگی نسخه شیطان سبز از پیکاپ جک هانتر به صورت رسمی رونمایی شده است، خودرویی که احتمالا وارد بازار ایران نیز خواهد شد.

رونمایی خودروساز چینی از پیکاپ جدیدش/ کمپانی جک ، شیطان سبز را به بازار ایران می فرستد؟

در نمایشگاه خودروی چنگدو ۲۰۲۲، نسخه شیطان سبز از پیکاپ جک هانتر به صورت رسمی رونمایی شد. این خودروی جدید قبلاً با قیمت ۱۶۳،۸۰۰ تا ۱۹۱،۸۰۰ یوان پیش‌فروش شده است. نسخه گرین دیمون یا شیطان سبز به عنوان یک مدل کاربر محور، عمدتاً از نظر ظاهری و کیت‌های آفرود ارتقا داده شده است. این نسخه احتمالا در فهرست محصولات مونتاژی در ایران نیز قرار خواهد گرفت.

پیکاپ جک هانتر شیطان سبز براساس نسخه باب‌کت ارتقا یافته است. میله‌های جلو و عقب، گاردهای شاسی و وینچ برقی ۹۵۰۰ پوندی، همگی مشابه نسخه باب‌کت هستند. چراغ‌های جلو، باربندها، رینگ‌ها، دستگیره درها و بخش عقب خودرو با رنگ سبز فلورسنت تزئین شده‌اند. همچنین لوگوی جک با همین رنگ روی جلوپنجره بزرگ آن نقش بسته است.

شیطان سبز، خودرویی با شانس حضور در بازار ایران/ عکس

جک هانتر شیطان سبز با ارتفاع از کف ۲.۳ متر، مجدداً به کیت بلندکننده ۲ اینچی بلک مامبا برای افزایش ارتفاع مجهز شده است که دارای ۹ چرخ‌دنده تنظیم میرایی نرم و سخت است. این پیکاپ جدید همچنین به نسخه تایلندی میله پایدارکننده مجهز است که عملکرد آفرود آن را بهبود می‌بخشد.

جک هانتر گرین دیمون با کابین مشکی و قهوه‌ای، پنل ابزار ۷ اینچی LCD، نمایشگر عمودی لمسی هوشمند ۱۰.۴ اینچی، اتصال داخلی J-LINK، سیستم تعامل صوتی هوشمند، شارژ بی‌سیم تلفن همراه و سایر امکانات تجربه رانندگی مشابه با خودروهای سواری را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. امکانات رفاهی رنگارنگ یکی از مزایا این پیکاپ برای مشتریان خواهد بود.

جک هانتر شیطان سبز با دو موتور ۲.۰ لیتری دیزلی و ۲.۴ لیتری بنزینی قابل سفارش‌گذاری خواهد بود. موتور دیزلی حداکثر توان ۱۵۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر دارد. این پیشرانه با استانداردهای آلایندگی ملی VI مطابقت دارد. موتور بنزینی حداکثر توان ۲۱۱ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر تولید می‌کند. جک هانتر گرین دیمون با یک جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی و سیستم چهار چرخ محرک عرضه می‌شود.

منبع: دیجیاتو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • کارشناس
    2

    استعمار که شاخ و سم نداره استعمار یعنی اینکه از خودت اختیار نداری یعنی یک کشوری مثل چین که تولیداتش از زباله های رده خارج سایر کشورهاست و حتی حاضر نیست در کشور خودش استفاده کند به ایران صادر کند، تشریف ببرید چین خودتان ببینید حتی تولید کنندهای قطعات خودرو در چین اکثرا اتومبیل های آئودی،بنز ،تویوتا سوارمیشن ، مسافرکشها اکثر ساخت اروپا و ژاپن است

    نظرات شما -
    • .
      1

      آفرین،یکی از طرحها و یا بهتر اینکه بگم یکی از کارخانهایی که چین از آلمان خریداری کرد ، بوگوار بود ،محصولات کارخانه بوگوار در آلمان از اقبال خوبی برخوردار نبود و نتوانست خودش را تو دل ژرمن ها جا کنه لذا ورشکست و تعطیل شدپس مرگ کارل بوگوار وارثین ایشان به چین واگذار کردن و پس از گذشت چند سال مجددا بوگوار در چین شروع به تولید کرد ولی باز هم موفق نبود و آخرین خبرها از ورشکستگی مجدد آن دلالت دارد.

  • پدرام
    2

    بخش عظیمی از اقتصاد چین ناشی از واردات زبالهای صنعتی آمریکاست که با بازیافت آن و صدور بکشورهایی چون ایران ثروت بالایی را اذعان خودمیکند لذا علیرغم آنچه ما تصور میکنیم نفس چین به نفس آمریکا وصل است . چین در مصنوعات با تکنولوژی بالا از قطعات ژاپن و آمریکا بهره میبرد واین کشور توانسته با ارتباط سازنده با کشورهای صنعتی و البته شاگردی تایوان کپی کار خوبی باشد لذا طراحی ها اکثرا دراین کشور انجام نمیگیرد

  • حافظ
    1

    بمنظور کاهش مصرف بنزین و بهسازی محیط زیست رویکرد واردات خودرو باید بسمت درجه یکهای خودروساز در جهان باشد که در اینصورت کشور یک واردات برد برد خواهد داشت

  • ناشناس
    0

    کلی شیطان سیاه و سفید داریم به سبزش دیگر چه نیازی بود؟!

  • Amir
    0

    مگس سبز که فقط روی ... می‌نشیند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها