نه فقط صنف لوازم خانگی بلکه کل بازار در وضعیت رکود است/ یک عده‌ای منتظر برجام هستند و برای خرید دست نگه داشته‌اند

دبیر اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی درباره وضعیت این صنف می‌گوید که اصولا بازار در یک رکود خاصی است؛ نه فقط صنف لوازم خانگی بلکه همه صنف‌ها به این رکود دچار شده‌اند.

نه فقط صنف لوازم خانگی بلکه کل بازار در وضعیت رکود است/ یک عده‌ای منتظر برجام هستند و برای خرید دست نگه داشته‌اند

کالا‌ها گران شده است و تا قیمت‌ها جا بیافتد و مردم بخرند، به علت بالابودن قیمت‌ها یک رکود خاصی در خرید و فروش وجود دارد. شاید یک عده‌ای منتظر برجام هستند و برای خرید دست نگه داشته‌اند. ولی به طور کلی کار در رکود است.

به تازگی صدا و سیما گزارشی از فروشنده‌ای پخش کرد که لوازم خانگی دست دوم را با تعمیر و رنگ کردن، به اسم لوازم خانگی نو به خریداران می‌فروخت.

محمد حسین رحیمی در واکنش به این گزارش گفت: «در هر صنف، طایفه و هر ملتی آدم خلافکار وجود دارد، ولی این دلیل بر گسترشش در سطح جامعه نیست. نمی‌گوییم خلاف وجود ندارد، بله در این صنف هم خلاف وجود دارد، ولی آنقدر کم است که نیازی به پرداختن به آن نیست.»

وی افزود: «مسئله اینجاست که نباید به این حالت این گزارش پخش شود، چون آنقدر خلاف در سطح پایین است که نباید افکار عمومی را متشنج کرد. ما مکررا گفته‌ایم که از فروشگاه‌هایی لوازم خود را بخرید که صاحب جواز اتحادیه لوازم خانگی باشند یا آرم لوازم خانگی را روی شیشه مغازه خود داشته باشند. در گزارش هم ملاحظه کردید که وقتی بازرس بررسی کرد، نه مغازه قانونی بود و نه جوازش؛ بنابراین ربطی به صنف ما ندارد.»

دبیر اتحادیه لوازم خانگی درباره وضعیت این صنف عنوان کرد: «اصولا بازار در یک رکود خاصی است؛ نه فقط صنف لوازم خانگی بلکه همه صنف‌ها به این رکود دچار شده‌اند. چون کالا‌ها گران شده است و تا قیمت‌ها جا بیافتد و مردم بخرند، به علت بالابودن قیمت‌ها یک رکود خاصی در خرید و فروش وجود دارد. شاید یک عده‌ای منتظر برجام هستند و برای خرید دست نگه داشته‌اند. ولی به طور کلی کار در رکود است.»

منبع: انتخاب
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • عابد
    1

    کل کشور در خواب و رکود هست همه منتظر نتیجه برجام
    مسئولین فقط دغدغه اربعین دارن و امکانات دولتی و بیت المال هم روانه عراق

  • ناشناس
    0

    قدرت خرید اکثریت مردم به دلیل تورم عمومی افسار گسیخته به قدری کاهش یافته که توان خرید مواد غذایی و خوراکی را به مقدار لازم ندارند چه رسد به اینکه بتوانند لوازم خانگی به قیمت گزلف بخرند؟!!!

  • ناشناس
    0

    برجامی امضا نمیشود .هم حکام ما هم دول غربی وامریکا هم چین وروسیه دارند ازاین آشفته بازار نفع میبرند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها