عزم جدی پلیس برای برخورد با دلالان و اخلالگران بازار ارز

رئیس پلیس تهران بزرگ از عزم جدی پلیس برای برخورد با دلالان ارزی خبر داد.

عزم جدی پلیس برای برخورد با دلالان و اخلالگران بازار ارز

سردار حسین رحیمی درباره برخورد پلیس با دلالان و اخلالگران بازار ارز اظهارکرد: پلیس به صورت جدی با دلالان و سودجویان بازار ارز که بخواهند اقدام به ایجاد اخلال در بازار عرضه و تقاضا  و همچنین قیمت‌ها کنند، برخورد خواهد کرد.

وی افزود: از ابتدای زمانی که موضوع سوداگری در بازار ارز شروع شده است، یکی از اولویت‌های ما برخورد با دلالان ارزی است. ما با این افراد برخورد کردیم و در ادامه نیز این روند را ادامه خواهیم داد. این فرآیند از عملیات پلیس در سبزه‌میدان تهران شروع شد و همه آن‌ها را جمع‌آوری شدند. در این عملیات به طور بنیادین با دلالان برخورد شد و پلیس حتی موکت زیر پای آن‌ها را نیز جمع کرد.  

رحیمی در ادامه گفت: موضع ما در برخورد با این افراد همچنان پابرجاست. مبدع برخورد با معاملات فردایی نیز پلیس بوده است که در آن با سوداگران ارز برخورد کرده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: پلیس اشراف کاملی روی این موضوع دارد و این مسیر با قدرت و قاطعیت به وسیله پلیس امنیت اقتصادی پیگیری می‌شود و استمرار خواهد داشت.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • امیرعلی
    0

    برای بقیه چیزها هم از این کارها بکنید. امروز یک بسته هوا، تولید یکی از کارخانه های مطرح ایرانی، خریدم. تولید کننده محترم اینقدر سخاوتمند بود که مقداری بادام زمینی ته بسته هوا گذاشته بود که مقداری مواد غذایی هم به بدن خریدار برسه. البته مقدار بادام از سری های پیش کمتر شده بود، ولی خوب هدف مشتری خرید هوا هست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها