موکت تایل، بهترین انتخاب برای واحد های اداری

به مرور زمان، موکت‌ها توانستند تا جایگاه خود را در میان کفپوش‌ها پیدا کنند و توجه افراد را به خود جلب نمایند. به گونه‌ای که امروزه موکت‌ها تبدیل به بهترین کفپوش برای محیط‌های مسکونی، تجاری و اداری شده‌اند.

موکت تایل، بهترین انتخاب برای واحد های اداری

در گذشته‌، اکثر ایرانیان عادت داشتن تا کف خانه‌ها را با فرش یا قالیچه بپوشانند و اهمیت چندانی به استفاده از کفپوش‌ها نمی‌دادند. اما به مرور زمان، موکت‌ها توانستند تا جایگاه خود را در میان کفپوش‌ها پیدا کنند و توجه افراد را به خود جلب نمایند. به گونه‌ای که امروزه موکت‌ها تبدیل به بهترین کفپوش برای محیط‌های مسکونی، تجاری و اداری شده‌اند.

توجه بیش از حد و استقبال چشم‌گیر مردم از موکت‌ها منجر به تولید انواع موکت‌ های کودک، اداری، رسمی و... شد. به گونه‌ای که امروزه شاهد عرضه انواع محصولات و تولیدات استاندارد باکیفیت در بازار می‌باشیم. اگر شما هم در فکر ایجاد یک تغییر اساسی در محل کار و واحدهای اداری هستید، تا آخر مطالب همراه ما باشید تا یکی از محبوب‌ترین موکت‌های اداری و رسمی را با یکدیگر بررسی نماییم.

Screenshot_20220819_133713

محبوب‌ترین موکت برای محیط‌های اداری

به نظر شما استفاده از یک کفپوش زیبا و شیک در محل کار، محیط‌های اداری و آفیس‌ها تا چه میزان بر روی روند کاری پرسنل تاثیرگذار است؟ مسلما جواب شما این است که کفپوش‌ها تاثیر زیادی بر روی روحیه و بازدهی کار پرسنل دارد. به همین دلیل قصد داریم تا موکت اداری تایل را به عنوان یک محصول ایده‌آل برای محیط‌های اداری معرفی نماییم.

موکت تایل (Carpet Tile) یا پازلی یکی از پرطرفدارترین انواع موکت است که با عنوان‌های پازلی، مربعی و مدلاور شهرت دارد. شما می‌توانید از این محصول برای محیط‌های اداری، تجاری، منازل مسکونی، سالن‌های ورزشی و... استفاده نمایید.

موکت تایل برعکس موکت‌های رولی در ابعاد متفاوت طراحی و تولید می‌شود و شما می‌توانید تایل‌ها را جدا از هم تهیه کرده و در هنگام نصب در کنار یکدیگر قرار دهید. در اکثر مواقع تایل‌ها به شکل مربع تولید می‌شوند.  همچنین، تایل‌های این کفپوش علاوه بر شکل مربع در اشکال دیگر مانند شش گوشه، مستطیل و مثلث قابل تهیه است.

موکت تایل یک جلوه شیک و منحصر به فرد به محیط اداری می‌بخشد و مانند یک عایق سر و صدا از انتقال صدای حاصل از رفت و آمد مراجعه کنندگان می‌کاهد؛ لذا کارمندان می‌توانند با روحیه بهتر و تمرکز بیشتر به انجام وظایف خود مشغول شوند.

از آن جهت که در طراحی فضای اداری بیش از پیش سلیقه به خرج داده می‌شود، شما می‌توانید موکت اداری تایل را در انواع مختلف و طرح‌های متنوع تهیه نمایید و جذابیت و زیبایی را به محیط داخلی خود هدیه دهید.

مزیت‌های موکت تایل اداری

یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین نقاط قوت موکت اداری تایل، تنوع طرح و رنگ و تولید تایل در ابعاد مختلف است که این امکان را به مشتریان می‌دهد تا تایل‌ها را به روش‌های مختلف کنار یکدیگر قرار دهند و در صورت بروز مشکل، قطعه مورد نظر را به راحتی تعویض نمایند. از دیگر مزایای موکت تایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. نصب آسان و سریع یکی از مزیت‌های موکت تایل است که باعث می‌شود تا هزینه‌های نصب کاهش یاید و در نهایت قیمت موکت تایل اقتصادی‌تر و مناسب‌تر از دیگر کفپوش‌ها به نظر برسد. شما می‌توانید تایل‌ها را در مدت زمانی کوتاه در کنار یکدیگر قرار دهید.
  2. همانطور که می‌دانید موکت‌های اداری در معرض رفت و آمد قرار دارند؛ لذا یک موکت خوب، موکتی است که از دوام بالا و طول عمر زیاد برخوردار است. موکت تایل یکی از مناسب‌ترین محصولات برای این منظور است؛ زیرا مقاومت بالایی در برابر سایش دارد. همچنین، انعطاف‌پذیری قابل قبول این محصول احتمال ترک خوردگی و شکستگی را کاهش می‌دهد.
  3. در صورت خرابی و یا آسیب دیدگی تایل‌ها، می‌توانید تایل آسیب دیده را تعویض کنید و نیازی به تعویض کل کفپوش‌ها نیست.
  4. مراقبت و نحوه تمیز کردن این دسته از کفپوش‌ها در مقایسه با دیگر کفپوش‌ها ارجحیت دارد و شما می‌توانید با استفاده از یک دستمال تمیز، لکه‌ و کثیفی‌ها را به طور کامل تمیز نمایید.
  5. بعد از خرید موکت تایل نیاز نیست که نگران مشکلات حمل و نقل آن باشید؛ زیرا تایل‌ها به راحتی جدا شده و به قطعات کوچک تبدیل می‌شوند و شما می‌توانید هریک از آن‌ها را به راحتی حمل نمایید.
  6. توجه داشته باشید که چیدمان موکت تایل نیازمند مهارت، دقت بالا و کمی خلاقیت است. همچنین شما می‌توانید با کمی خلاقیت و ابتکار، طرح‌های بسیار جالبی را در فضای داخلی به نمایش بگذارید؛ لذا یکی از مزیت‌های موکت اداری تایل این است که دست شما برای خلق طرح، کاملا باز است.
  7. در بسیاری از ادارات از تجهیزات کامپیوتری و الکترونیکی استفاده می‌شود. این دسته از تجهیزات به تخلیه الکتریسیته حساس هستند و گاهی ممکن است این تخلیه از دسترس شما خارج شود. در چنین شرایطی، موکت تایل با قابلیت آنتی استاتیک امنیت محیط اداری شما را تضمین می‌کند. در حقیقت، این محصول از تخلیه بارهای الکتریکی به سمت محیط پیشگیری می‌کند. در نتیجه، تجهیزات شما بازدهی بالاتری خواهد داشت.

در مطالب فوق، مزیت‌های اصلی موکت اداری تایل که باعث برتری آن در مقایسه با دیگر محصولات می‌شود را با یکدیگر بررسی کردیم. از دیگر مزایای موکت اداری تایل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مواد اولیه باکیفیت
  • عدم احتیاج به چسب صنعتی برای نصب
  • بهترین عملکرد در برابر آتش
  • ثبات ابعادی عالی
  • مقاوم در برابر سایش

 

Screenshot_20220819_133655

سخن پایانی

در مقاله فوق ابتدا شرحی کلی از موکت اداری تایل ارائه کردیم و سپس به بررسی مزایای این موکت پرداختیم. از اینکه شما عزیزان تا پایان مقاله همراه ما بودید، سپاسگذاریم. اگر شما هم در فکر خرید یک کفپوش مناسب برای محل کار خود هستید، پیشنهاد ما فروشگاه آنلاین فرتاک دیزاین است. این مجموعه معتبربا داشتن نمایندگی موکت ظریف مصور، پالاز موکت، موکت آرتا، موکت سیزال و چندین برند دیگرموکت، تمام تلاش خود را می‌کند تا باکیفیت‌ترین محصولات را با قیمیت کاملا اقتصادی در اسرع وقت به مشتریان خود ارائه نماید.

Screenshot_20220819_133638

 

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها