پروازهای اربعین را فقط در این تاریخ‌ها ارزان بخرید

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی هما گفت: زوار سیدالشهدا از تاریخ ۲۰ تا ۳۱ شهریور می‌توانند بلیت هواپیما برای شهر نجف را با نرخ مصوب ۶ میلیون تومانی خریداری کنند و قبل و بعد از این تاریخ نرخ پروازها به شیوه قبل است.

پروازهای اربعین را فقط در این تاریخ‌ها ارزان بخرید

حسام قربانعلی در جمع خبرنگاران درباره زمانِ عرضه بلیت پروازهای اربعین با نرخ مصوب ۶ میلیون تومانی، اظهار داشت: با توجه به تکلیفی که وزارت راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری بر شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران محول کردند، فروش بلیت پروازهای اربعین با نرخ مصوب ۶ میلیون تومانی فقط از تاریخ ۲۰ شهریور تا ۳۱ شهریور است.

وی گفت: در این ۱۱ روز مابه ‌ازای هر کد ملی یک بلیت برای نجف صادر خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی هما افزود: قیمت بلیت نیز طبق دستور وزیر راه ۶ میلیون تومان است و شرکت‌ها یک ریال هم اجازه فروش بلیت با قیمت بالاتر ندارند.

وی توضیح داد: تاریخ‌های پیش از ۲۰ شهریور ازجمله ۱۹ یا ۱۸ شهریور و بعد از این ایام، خارج از فروش اختصاصی بلیت اربعین است بنابراین خارج از این تاریخ، نرخ بلیت هواپیما با قیمت ۶ میلیون تومان عرضه نمی‌شود.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    واقعا ۶ میلیون ارزونه؟؟ این چه وضعیه درست کردین؟

  • ناشناس
    2

    همه چی یه نفع عراقیای کثیف ایران بره بازسازی کنه نیروگاه درست کنه کتابخانه درست کنه بیمارستان درست کنه

  • بلاک
    0

    فقط پولدارها و یک سری آدمهای خرافاتی و عقب مانده و خارج ندیده اقدام می کنن

  • ناشناس
    0

    روح وجسم امام حسین ع در ایران است،با ظلم و جور و فقر و بیکاری مبارزه کنید تا ارمان امام حسین ع زنده بماند.و الا الکی پول خودتان را نفله نکنید که در عراق خبری نیست،در عربستان خبری نیست،به خدا به پیر به پیغمبر قسم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها