پرداخت وام جدید به بازنشستگان کشوری

مدیرکل مالی صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: هفتمین نوبت وام ضروری ۱۵میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری عصر امروز (سه شنبه) به حساب ۲۳هزار و ۳۵۷ نفر از بازنشستگان مشمول واریز شد.

پرداخت وام جدید به بازنشستگان کشوری

علی خدامی اظهار کرد: با هماهنگی بانک عامل، نوبت هفتم و آخرین نوبت وام ضروری از اعتبار سال ۱۴۰۰ با افزایش مبلغ وام از ۱۲۰ به ۱۵۰ میلیون ریال برای ۲۳هزار و ۳۵۷نفر از مشمولان عصر امروز (سه‌شنبه) واریز شد.

به گفته وی، این تسهیلات با کارمزد ۴درصد و اقساط ۳۶ ماهه به بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری ارائه شده است.

گفتنی است، در ۶ مرحله قبل مبلغ وام ۱۲ میلیون تومان بوده که طی هماهنگی های صورت گرفته با بانک عامل (بانک صادرات ایران) و به منظور کسب رضایتمندی بازنشستگان این مبلغ به ۱۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    2

    خدا لعنت کند شما را که کشوری ها را سر حرف و حدیث انداخته اید در حالی که حقوق یک کشوری از هم رتبه یک تامین اجتماعی حداقل ۳ میلیون تومان کمتر است !!!!

  • ناشناس
    0

    بازنشستگان تامین اجتماعی هم که جزء آدم نیستند

  • ناشناس
    0

    مرگ برعوامل فشار آورنده به بازنشستگان خدا نیامرزدتان فکرنکنم خدایی باشه چه برسه به امامین و...

  • ناشناس
    1

    صندوق ذخیره فرهنگیان رابررسی کنید چقدرکارخانه ودرپتروشیمی عسلویه سرمایه دارداگرهمین رابه مابازنشستگان دهید ازفقرونداری روزگارمان بهترمیشود درصورتی که مهندسین این شرکتها حقوق میلیاردی دارند

  • ایرانی
    0

    دوست عزیز این جماعت دوست دارند بین بازنشسته ها اختلاف بندازن! بهتر نیست به جای این حرفای خاله زنکی، هر کسی دنبال احقاق حق خودش باشه؟!! ضمنا بزرگوار صندوق تامین اجتماعی یک صندوق غیر دولتیه که تمام پرداخت هاش از طریق کسریاتی هستش که در زمان اشتغال از کارگرها کم شده و ریالی از بیت المال نمیگیره و کلی هم از دولت طلبکاره که با قلدری پس نمیده!! و پرداختی های صندوق بازنشستگی کشوری و لشگری قسمتیش از خود صندوق و قسمت عمده از طریق بودجه دولتی پرداخت میشه!!

  • ناشناس
    0

    فوق لیسانس دانشگاه تهران با سی سال سابقه و مدیریت از یک دیپلم تامین اجتماعی کمتر می گیرم،
    می دانید چرا می گویند عدالت با شهادت مولایمان علی ع از بین رفت؟
    چون بعد از رحلت رسول خدا و امامت امیر متقیان ،دیگر امیر عادلی
    با دیانتی
    مسلمانی
    بر کشور حکومت نکرد
    بازنشستگان کشوری هم حتمآ باید مانند تامین اجتماعی ها به خیابانها بیایند شعار های هنجار شکن بدهند تا حقشان را بگیرند،؟ مگر قرار نبود متناسب با تورم حقوق افزایش یابد؟
    به آبروی حضرت امام حسین ع ، خداوند مسولان کمتولیان کشور را بیمار
    خوار
    گرفتار
    ذلیل
    بی ذکر شهادتیت
    و نیامرزیده
    از دنیا ببرد

  • 0

    مسئولان حقوق‌های اندک بازنشستگان را غیرمنصفانه بدانند
    شفاف‌سازی درباره پرونده فساد‌های کلان مالی و حقوق‌های نجومی، دلگرمی و همکاری مردم در پیشرفت برنامه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در کشور را به همراه می‌آورد، از مسئولان درخواست می‌شود همانگونه که پرداخت‌های نجومی و امتیازهای ویژه برخی مدیران را ناعادلانه می‌دانند، پرداخت حقوق‌های اندک به بیشتر کارمندان و بازنشستگان را نیز غیرمنصفانه بدانند و قدری هم به فکر معیشت آنان باشند، تا سفره‌‌هایشان هر روز کوچکتر نشود.
    بازنشسته تأمین اجتماعی

  • بیژن
    0

    ریس جمهور بیسواد مسولین ارشد بی عرضه مابازنشستگان کشوری ولشگری وکارمندان دولت ۶ماه از سال گذشته هنوز هم حقوق مان همینطور مانده گرانی‌ها وتورم پدرمارادراورد ریس جمهور مسولین ارشد کشور خون مابازنشستگان بجوش آماده هرجه زودتر اقدام کنید وگرنه وزیران بی‌عرضه کشور مثل موش زیر پا له میکنیم ريس جمهور بیسواد گرفتی ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها