تفاوت و قیمت کوییک r و کوییک S در بازار و کارخانه

تفاوت قیمت کارخانه و بازار دو خودروی کوییک r دنده‌ای و کوییک S دنده‌ای بین ۶ تا ۷ میلیون تومان است.

تفاوت و قیمت کوییک r و کوییک S در بازار و کارخانه

کوییک r مدل پیشین کوییک S است و مهم‌ترین تفاوت شان طراحی بیرون و داخل کابین است. اگر این دو خودرو را از نزدیک دیده باشید، احتمالا می‌دانید که سایپا در نسخه کوییک S جلوپنجره را تغییر داده و سپر جلو نیز جدید است. اما در سایز جزئیات طراحی خارجی همچون چراغ‌ها، رینگ‌ها و سپر عقب تغییری نداشته است.

در داخل کابین کوییک S نیز صفحه کیلومتر، تغییر طراحی در پنل دکمه‌های سمت چپ فرمان و تغییر غربیلک فرمان از جمله مواردی است که نسبت به کوییک r تغییر کرده است. علاوه بر این تفاوت دیگر که به چشم می‌آید دو رنگ بودن بدنه خارجی کوییک r است.

از نظر فنی و پیشرانه کوییک r دنده‌ای و کوییک S دنده‌ای تفاوتی با یکدیگر ندارند. هر دو به همان موتور ۱.۵ لیتری قدیمی ۴ سیلندر M۱۵ تجهیز شده اند که ۸۷ اسب بخار قدرت دارد و گشتاورشان به ۱۲۸ نیوتن متر می‌رسد. قدرت نیز از طریق جعبه دنده به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

تفاوت دیگر این دو خودرو، ابعاد آن‌ها است. در واقع کوییک S در طول ۱۶ میلی متر بزرگ‌تر است و به اندازه آن به ۴۰۰۵ میلی‌متر می‌رسد. عرض کوییک r ده میلی متر و ارتفاع کوییک S هشت میلی متر بیشتر است.

قیمت کوییک r دنده‌ای و کوییک S دنده‌ای در بازار و کارخانه

تفاوت قیمت کارخانه و بازار دو خودروی کوییک r دنده‌ای و کوییک S دنده‌ای بین ۶ تا ۷ میلیون تومان است. در حال حاضر سایپا کوییک r دنده‌ای را به قیمت ۱۷۸ میلیون و ۲۰ هزار تومان به مشتریان خود می‌فروشد. اما کوییک S دنده‌ای ۶ میلیون و ۶۶۲ هزار تومان گران‌تر است و قیمت مصوب اش ۱۸۴ میلیون و ۶۶۲ هزار تومان است.

در بازار نیز کوییک S گران‌تر از کوییک r خرید و فروش می‌شود. بررسی‌ها نشان می‌دهد که امروز قیمت کوییک S به ۲۲۹ میلیون تومان رسیده است، این در حالی است که نسخه صفر ۱۴۰۱ کوییک r به قیمت ۲۲۲ میلیون تومان میان خریداران و فروشندگان دست به دست می‌شود.

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها