کسب رتبه برتر رایتل در رتبه بندی شرکت های برتر شستا سال ۱۴۰۱

لوح و تندیس شرکت برتر در همایش سراسری شستا به شرکت خدمات ارتباطی رایتل اهدا شد.

کسب رتبه برتر رایتل در رتبه بندی شرکت های برتر شستا سال ۱۴۰۱

همایش سراسری شستا درحالی عصر پنجشنبه(۲۳ تیرماه) به کار خود پایان داد که شرکت خدمات ارتباطی رایتل در رتبه‌بندی شرکت‌های تابعه شستا موفق به کسب رتبه برتر شد.

یاسر رضاخواه مدیرعامل رایتل این تندیس را از دست میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی دریافت کرد. 

photo_2022-07-16_13-47-51

این همایش با شعار «شستا؛ گام دوم، اقتصاد مردمی، ایران قوی» ۲۲ و ۲۳ تیرماه سال ۱۴۰۱ هم‌زمان با هفته تامین اجتماعی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

«تولید؛ نوآوری، اقتصاد دانش‌بنیان»، «تولید؛ سرمایه‌گذاری و تامین مالی»، «تولید؛ هم‌افزایی، ارزش‌آفرینی»، «تولید؛ تحول، برنامه‌ریزی و مدیریت راهبردی»، «تولید؛ حاکمیت شرکتی، شفافیت و انضباط مالی»، «تولید؛ اقتصاد مردمی، بازار سرمایه»، 

«تولید؛ سرمایه انسانی، پرورش»، «مدیران گام دوم انقلاب»، از جمله محورهایی بود که در این همایش از طریق مدیران و صاحب‌نظران مورد هم‌اندیشی و بررسی قرار گرفت.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • دومان
    0

    درامدشون از جیب من کارگره اون وقت مدیرعامل شو ابی تعیین میکنه!!!؟؟بخور بخور یی هاهاها....ظلم پایدار نیست و طوفان نز....

  • ناشناس
    0

    اگر اوضاع احوال وزارت کار , تامین اجتماعی , بلاخص شستا خوب بود الان عبدالملکی وزیر اسبق کار استعفاء نداده بود و سر کار می بود , و وقتی این همه بازنشسته جلو ساختمان های تامین اجتماعی هر روز داد می زنند و کسی بدادشان نمی رسد و از آن طرف کلی شرکت زیان ده در مجموعه شستا و صندوق بازنشستگی وجود دارد همایش های سرکاری مثل این جز هزینه الکی چیزی نیست و ملت خوب میدونن که همه اینها شوآف سرکاری است البته با هزینه الکی .

  • ناشناس
    0

    کلی شرکت زیان ده یک طرف , کلی اوضاع خراب یک طرف , وزیر کار بعد سیصد روز با اون وضع استعفاء داده آقای عبدالملکی بعد اینها با کلی هزینه و همایش برای هم نوشابه باز می کنند. وضعیت نابسامان شستا زبان زد خاص و عام شده هنوز مهر تحقیق و تفحض تیر ماه 1401 مجلس از شستا خشک نشده بیخود هزینه اضافه با باز کردن نوشابه برای هم درست نکنید.

  • ناشناس
    0

    نابسامان ترین وزارتخانه از بی حساب کتاب بودن حقوق های نجومی فساد اداری افسارگسیخته که همه و همه باعث فرار وزیر کار عبدالملکی شد و هم اکنون وزارتخانه با سرپرست اداره میشه بعد اینها همایش تقدیر و تشکر از هم برگزار می کنند خجالت هم خوب چیزیه بخدا

  • ناشناس
    0

    به محض مشخص شدن وزیر کار جدید , حداقل سه تا اتوبوس و چهار تا مینی بوس مدیر ناتوان با حقوق نجومی باید سوار بشن با کلی تقدیر نامه و لوح تقدیر ساختگی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها