ترامونت اکس، شاسی بلند جذاب آلمانی ویژه بازار چین/ عکس

ترامونت اکس رونمایی شد. تغییراتی که در این خودرو مشاهده می شود برای مدل جدید اطلس در بازار آمریکا نیز به احتمال زیاد اعمال خواهد شد.

ترامونت اکس، شاسی بلند جذاب آلمانی ویژه بازار چین/ عکس

فولکس واگن  چین از بروزرسانی جدید کراس اوور  ترامونت اکس  رونمایی کرد. تغییراتی که در این خودرو مشاهده می شود برای مدل جدید  اطلس (در بازار آمریکا از نام اطلس استفاده می شود) در بازار آمریکا نیز به احتمال زیاد اعمال خواهد شد.

دماغه با جزئیات اصلی شامل چراغ ها، جلوپنجره و سپر بروزرسانی شده اند. لوگوی  VW  نیز نورانی شده است. در نمای جانبی نیز رینگ های تیره در همراهی با کالیپرهای قرمز رنگ سیستم ترمز منظره جذابی را ایجاد کرده اند.

در نمای عقب نیز تغییراتی را در قسمت چراغ های اصلی مشاهده می کنید. همچنین اسپویلر تیره جدید و لوگوی نورانی قرمز رنگ  فولکس واگن  بین چراغ ها نیز از دیگر ویژگی های جدید این بخش هستند.

پیشرانه ترامونت اکس

در بخش پیشرانه نیز احتمالا از نمونه 4 سیلندر 2 لیتری توربو و نمونه 6 سیلندر 3.6 لیتری استفاده خواهد شد. پیشرانه اول 235 اسب بخار خروجی و 349 نیوتن متر گشتاور دارد. گزینه دوم نیز 276 اسب بخار خروجی و 360 نیوتن متر گشتاور دارد. هر دو پیشرانه با جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک در ارتباط با محور جلو، هماهنگ شده اند. اینجا سامانه تمام چرخ محرک به عنوان آپشن پیش روی مشتری قرار می گیرد.

درباره قیمت دقیق هنوز اطلاعاتی ارائه نشده است.

گفتنی است، فولکس واگن  اطلس  یا ترامونت از سال 2017 روی خط تولید قرار دارد و سابقه مونتاژ در تنسی آمریکا و چجیانگ چین را در کارنامه خود ثبت کرده است. این خودرو در کلاس کراس اوور میان سایز 5 درب معرفی شده است.

 
فولکس واگن ترامونت اکس
فولکس واگن ترامونت اکس
فولکس واگن ترامونت اکس
فولکس واگن ترامونت اکس
فولکس واگن ترامونت اکس
فولکس واگن ترامونت اکس
منبع: عصر ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها