رییس پلیس راهور فراجا:

سمند و تیبا شماره گذاری نمی شوند

رییس پلیس راهور فراجا گفت: بر اساس ابلاغ سازمان استاندارد خودروهای سمند و تیبا شماره‌گذاری نمی‌شوند.

سمند و تیبا شماره گذاری نمی شوند

سردار کمال هادیانفر در نست خبری امروز خود گفت: بر اساس نامه سازمان استاندارد به علت نداشتن ایمنی همه مدل‌های سمند و تیبا به جز سمند سورن شماره گذاری نمی‌شوند.

وی افزود:  خودروهایی مانند زانتیا با فشاری که به پلیس می‌آید شماره گذاری می‌شوند. این نقض قانون و برخلاف حق الناس است. توصیه ما به خودروساز این بود که اگر می‌خواهند در سال جاری پلاک کنند، باید ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان از قیمت زانتیا کم شود. ما هر خودرو را بر اساس سال تولید آن پلاک می‌کنیم. باید خودروها بر اساس کرکتر آن‌ها و سالی که تولید شده اند پلاک شوند. مردم در فضای مجازی به ما پیام می‌دهند که مشکل پلاک داریم اما مشکل پلاک وجود ندارد و در ایران خودرو ۸۰ هزار و در سایپا ۶۰ هزار پلاک دپو داریم‌. نباید حق مردم در این زمینه تضییع شود و خودروساز باید با برگرداندن هزینه خودرو بر اساس سال آن خودرو را شماره گذاری کند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    درود خدا بر انسانهای راستین و پاک و همنوع دوست

  • حسنی
    0

    جناب هادیانفر خدا قوت سابق براین تیم بررسی کیفیت استاندارد در واحد شماره گذاری بود چرا این تیم منحل شده . ورق هائی که ایران خودرو بکار میبرد واقعا مانند ورق A4 میباشد سقف ماشین را شما فشار دهید دقیقا بیست تا سی سانت فرو میرود . گذشته به موتور سیکلت میگفتند مرکب مرگ الان اتومبیل های ساخت داخلی را باید گفت مرکب مرگ . حضرتعالی و پرسنل خدوم زیر مجموعه از نظر شرعی و انسانی و اخلاقی وظیفه دارید مانع از تولید این اسباب بازی هاکه نام انرا اتومبیل گذاشتند بشوید .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      از یک کشوره آخوندی واقعا بیشترازاین انتظارداری؟

  • ایمان
    0

    پراید هم دوسال پیش قرار بود پلاک نشه ولی هنوز داره عرضه میشه
    این مافیای قدرت مند خودرو سازها هرکاری دلشون میخواد میکنن

    نظرات شما -
    • به ایمان شریک دزد رفیقه قافله
      1

      ایمان جان خودت مافیا هستی سنگ اونا رو به سینه میزنی

  • ناشناس
    0

    من که باورنمیکنم درثبت نام خودرو تیبا ثبت نام میکردم اسمم درنمی اومد همین که ساینا نوشتم اسمم درآمد بابا کسی ساینا نمی خره میگن تیبا غیراستاندارده تا همه فکر کنند ساینا خوبه همه شون خیلی خوبن بهتر از بنز وتویوتا فقط برای جاده های ایران ساخته نشدن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها