تصمیم سازمان تامین اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان

​ در جلسه‌ای که اواخر خرداد ماه با حضور معاون اول رئیس جمهور، برخی اعضای دولت و نمایندگان بازنشستگان برگزار شد، مقرر شد سازمان تامین اجتماعی در حدود اختیارات خود نسبت به پرداخت‌های جبرانی به عنوان متناسب سازی حقوق اقدام کند.

تصمیم سازمان تامین اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی آماده پرداخت‌های جبرانی به عنوان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است، گفت: میزان افزایش حقوق بازنشستگان به تصویب هیات دولت رسیده و این مصوبه تصمیم شخصی نبوده است.

محمد هادی زاهدی وفا افزود: رئیس جمهور، معاون اول و نیز دیگر اعضای دولت همواره مدافع حقوق و منافع اقشار مختلف جامعه هدف این وزارتخانه بوده‌اند و بعضی اظهارنظر‌ها و نقل قول‌های منتسب به ایشان که بعضا در فضای مجازی منتشر می‌شود، صحت ندارد.

وی با تاکید بر اینکه تصمیمات دولت نمی‌تواند بخشی باشد و باید حتما همه جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی و جزئیات حقوقی و کارشناسی را لحاظ کرد، گفت: در جلسه‌ای که اواخر خرداد ماه با حضور معاون اول رئیس جمهور، برخی اعضای دولت و نمایندگان بازنشستگان برگزار شد، مقرر شد سازمان تامین اجتماعی در حدود اختیارات خود نسبت به پرداخت‌های جبرانی به عنوان متناسب سازی حقوق اقدام کند.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در این مدت تامین بودجه و اقدامات فنی و نرم افزاری درخصوص جبران این مبالغ صورت گرفته، تاکید کرد: اعضای جلسه و ذینفعان این موضوع را پذیرفته و درباره آن توافق کرده اند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 23
  • ناشناس
    0

    کد خدارا ببین دها بچاپ

  • نیری
    0

    آقای وفا پیاده برو باهم بریم آن میز بهت وفا نمیکنه طرف حقو بگیر عدالت بیمه ای یعنی اینکه هر کی آورده داره مطابق آورده اش سود ببره وحقوق بگیره این صندوق دولتی نیست که دولت بخواد درخصوص حقوق مستمری بگیراش تصمیم بگیره

  • ناشناس
    0

    فقط قانون باید برای مستمری بگیران سایر سطوح اجرا شود ولاغیر این دولت مردمی وعدالت خواه نمی دانم چرا اصرار به ضایع کردن مو سفیدان وکار گران دیروز مملکت رادارد نما ینده گان مجلس هم فکر کنم خریده شده اند والا به فرموده امام راحل مجلس ور راس امور است خدالعنت کند حق کش ها را که یارانه باز نشسته ها راهم قطع کردند یادتان باشد شما را همین مردم بیچاره قدرت داده اند والا هیچ کاره بودید

  • رضا
    1

    دروغ دروغ دروغ

  • ناشناس
    5

    خوشبحال تامین اجتماعی ها

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      حتما شما کشوری یا لشکری هستی!
      حاضری حقوقت رو با من عوض کنی؟

  • احمد
    0

    اقای مخبر مطمئن باش بز ودی بابت توهین به بازنشستگان وبی قانونی وخلاف شرع در مورد حقوق انها تاوان پس خواهی داد شاید خانواده شما مفت خور وزیاده خواه باشند ولی بازنشستگان حق قانونی دارند وانشاله از حلقوم خانواده شما بیرون میکشند

  • حامد
    0

    آقای وزیر قانون رو اجرا کن نیازی به بسته جبرانی نیست

  • احمد
    1

    خبر فوری هم مزدور مخبر شده

  • م
    0

    مرگ با ذلت بر شما دروغگوهای دزد

  • ایرانی آباد و آزاد
    0

    لعنت بر شما که به عناوین مختلف در حال ضایع کردن حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هستید... معنای حکومت اسلامی و عدالت و دادن حق کارگر و.... در این زمان را کاملا همه درک کردند!!!

  • حسین
    0

    اقای زاهدی وفا هم مجری دستورات است که بی قانونی وعوامفریبی را پیگیری کند پشت همه این خرابکاری ها و هرج ومرج ها مخبر و میرکاظمی هستند که انشاله ظرف چندروز اینده تاوان سختی خواهند داد ظِلم بی جواب نمیماند اه مظلوم به واضحی گیراست شک نکنید وگرنه خدا.......

  • بازنشسته
    0

    چراقانون را اجرا نمی کنید تا کی دروغ می‌گویید

  • ناشناس
    0

    رئیس مجلس شورای اسلامی باید مصوبه غیرقانونی هیأت دولت مبنی بر افزایش 10 درصدی مستمری مستمری بگیران غیر حداقل بگیر سازمان تأمین اجتماعی را ابطال نموده تا هیأت دولت مکلف شود بر اساس ماده 96 قانون تأمین اجتماعی و مصوبه هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی دال بر افزایش 38% + ماهانه 550 هزار تومان مستمری مستمری بگیران غیر حداقل بگیر مصوبه خود را اصلاح نماید.

  • بازنشسته
    0

    خودشان مفت خورندبازنشستگان حقشان می خواهند

  • ناشناس
    1

    اینطور که پیداست همه حاکمیت دست به هم داده اتد تا حق بازنشستگان تامین اجتماعی را پایمال کنند آ قای مخبر شما با همین حقوق خانواده خود را اداره می کنی تامین اجتماعی مال دولت نیست لطفا دستتانرا از جیب باز نشستگان بیرون بیاورید این صندلیها به هیچ کس وفادار نیست به فکر جواب در آخرت هم باشید

  • ناشناس
    1

    نفرین بر شما که درست خوده یزید دوران هستین
    البته مقصر شما نیستین بلکه اون بالایی اینطوری میخواد

  • Mm
    0

    تامین اجتماعی حقوق اصلی بازنشستگان را به زور می دهد. حالا می خواهد جبرانی بدهد؟ چه اشتباهیه که به جای صندوق کشوری ,تامین اجتماعی را انتخاب کنند. آقای روحانی هم که کارمندان را به صندوق تامین فروخت و به جای اینکه با آخرین حقوق و دریافتی اضافه کار بازنشسته شوند فقط با ته حکم و بدون احتساب اضافه کار کارمندان را بازنشسته کردند.

  • میرکاظمی
    0

    مخبر نون دغل و حقه بازی خودش را میخوره

  • سید اصغر
    0

    این خبر تکذیب شد

  • صمد احمدی نژاد
    0

    بهتر است دولت به قانون و مقررات تمکین نموده و اینقدر بر خواسته ظالمانه خودش در پایمال کردن حقوق بازنشستگان اصرار نکند و اجازه دهد مصوبات شورایعالی کار و تامین اجتماعی مبنی بر افزایش 38 درصدی حقوق بازنشستگان و از کار افتادگان اجرایی شود والا تبعات سوء سیاسی و اجتماعی متوجه نظام خواهد شد و در رسانه های مختلف داخلی و خارجی شنیده میشود دستهایی در تلاش اند تا فرهنگیان و دیگر اقشار ناراضی را نیز با این موضوع پیوند دهند و خواسته صنفی و بحق این قشر را به سیاسی تبدیل نمایند البته بنظر میرسد دولت نیز نسبت به این قضیه بی میل نیست چرا که برخورد با تجمعات سیاسی راحت تر از تجمعات صنفی بوده و فورا برچسب آمریکایی و اسرائیلی میخورد فلذا بر عهده رییس مجلس و رییس جمهور است که سریعا این مشکل را حل و فصل نمایند در غیر اینصورت دنبال مقصر نگردند و خودشان مسوول و پاسخگو خواهند بود من بعنوان یک شهروند و دلسوز نظام صلاح دونستم که این موضوع را یادآور شوم انشاالله که شما مسوولین هم بقدر و اندازه من احساس مسوولیت کرده باشید .

  • علیرضا ملکی نژاد خیمه سری
    0

    مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان جانبازان وظیفه جنگ تحمیلی نیروی مسلح کد ملی 5709608173 درصد جانبازی ناجا

  • رضا کریم زاده
    0

    سلام همه به قانون مراجعه و عمل کنند.حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی حرف امروز دیروز و فردا نیست .(96_111).خواهشن.خواهشن.طبق قانون عمل کنید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها