11 دلیل شرکت در کلاس خصوصی زبان انگلیسی و مقایسه با کلاس گروهی

امروزه افراد زیادی به یادگیری زبان انگلیسی علاقه دارند. یکی از بهترین راه ها برای یادگیری این زبان، شرکت در کلاس های خصوصی است. البته اینکه در کدام کلاس خصوصی شرکت می کنید نیز مهم است.

11 دلیل شرکت در کلاس خصوصی زبان انگلیسی و مقایسه با کلاس گروهی

با شرکت در کلاس خصوصی زبان انگلیسی در های تاکی می توانید از مزایای بسیار زیادی بهره مند شوید و این زبان را به بهترین شکل ممکن بیاموزید. دلایل مختلفی برای شرکت در کلاس های خصوصی زبان انگلیسی وجود دارد. با ما همراه باشید تا شما را با مهم ترین آن ها آشنا کنیم.

1.در کلاس خصوصی زبان انگلیسی، سطح علمی زبان آموز سنجیده می شود.

زمانی که زبان آموز برای شرکت در کلاس خصوصی زبان انگلیسی اقدام می کند، توسط مدرس تعیین سطح می شود. در نتیجه مدرس با توجه به سطح علمی زبان آموز، سطح کلاس را تعیین می کند و مطالبی را به او آموزش می دهد که برای او مناسب تر است.

2.زمان برگزاری کلاس با توجه به برنامه شخصی زبان آموز تعیین می شود.

برای شرکت در کلاس های گروهی باید در زمانی که توسط همه اعضای گروه تائید شده است در کلاس زبان انگلیسی حاضر باشید. در حالی که ممکن است این زمان با برنامه شخصی شما همخوانی نداشته باشد. زمان کلاس خصوصی به صورت توافقی بین شما و مدرس مشخص می شود. برای مثال ممکن است شما همیشه بتوانید در روزهای تعطیل در کلاس آنلاین زبان انگلیسی شرکت کنید اما هم گروهی شما قصد استراحت در روزهای تعطیل را داشته باشد.

3.تمام وقت کلاس تنها به یک زبان آموز اختصاص می یابد.

معمولا در کلاس های گروهی، مدرس باید تا زمانی که بیشتر زبان آموزان مطلب مورد نظر را متوجه نشده اند آن را تکرار کند. در حالی که ممکن است یک زبان آموز در همان ابتدا مطلب را متوجه شود و ادامه کلاس برای او اتلاف وقت باشد. در حالت بدتر ممکن است زبان آموز مطلب را متوجه نشود اما چون بیشتر کلاس آن را متوجه شده اند، مدرس دیگر آن را بیان نکند. اما در کلاس خصوصی زبان انگلیسی تمام وقت کلاس تنها صرف یک نفر می شود و با توجه به میزان یادگیری او کلاس درس پیش می رود.

4.روش های تدریس خصوصی زبان انگلیسی بسیار جالب و جذاب است.

معمولا در کلاس های گروهی، از یک روند ثابت استفاده می شود. اما در کلاس های خصوصی انعطاف پذیری بیشتری وجود دارد. در کلاس های خصوصی مدرس می تواند از هر روشی که جذابیت بیشتری دارد استفاده کند و چنانچه روش را برای زبان آموز جذاب نمی بیند آن را تغییر دهد. این موضوع مخصوصا برای آموزش به کودکان اهمیت زیادی دارد. معلم خصوصی انگلیسی کودکان حتما باید از روش های جذابی استفاده کند وگرنه کودک خیلی زود از کلاس خصوصی زبان انگلیسی خسته می شود و برای ادامه یادگیری همکاری نمی کند.

فثقف

5.زبان آموز می تواند خیلی سریع برای آزمون آیلتس اقدام کند

 آزمون آیلتس برای بسیاری از دانشگاه­ ها، شرکت ها، سازمان های حرفه ای مانند GMC وNMC، مسئولان مهاجرت و مؤسسات دولتی مهم است. این آزمون میزان تسلط و مهارت فرد را به زبان انگلیسی را مشخص می‌کند. شما با شرکت در کلاس خصوصی آیلتس می توانید خیلی سریع به اهداف خود برسید. بهتر است در همان ابتدا از مدرس خود بخواهید که منابع آموزشی مناسبی را به شما معرفی کند و با هدف موفقیت در این آزمون کلاس را پیش ببرد.

6.در کلاس خصوصی زبان انگلیسی، زبان آموز می تواند مدرس خود را به صورت شخصی انتخاب کند.

در کلاس های گروهی، افراد باید با توافق یکدیگر مدرس خود را مشخص کنند. اما در کلاس های خصوصی فرد با تحلیل شخصی خود استاد مورد نظرش را انتخاب می کند و اگر به هر دلیلی از او ناراضی باشد می تواند کلاس درس را لغو کرده و مسیر یادگیری زبان انگلیسی را با مدرس دیگری ادامه دهد.

7.اعتماد به نفس زبان آموز در کلاس خصوصی زبان انگلیسی افزایش می یابد

معمولا زمانی که افراد در حال یادگیری یک زبان جدید هستند اعتماد به نفس کمی برای برقراری ارتباط از طریق آن با دیگران دارند. کلاس خصوصی زبان انگلیسی شرایطی را فراهم می کند که زبان آموز به راحتی بتواند با مدرس ارتباط برقرار کند و بدون ترس از اینکه مورد تمسخر قرار می گیرد از زبان جدیدی که آموخته استفاده نماید. 

ئئدئئ

8.مکان و یا بستر برگزاری کلاس خصوصی زبان انگلیسی توسط زبان آموز تعیین می شود

 معمولا کلاس های گروهی در مکانی مشخص برگزار می شود که توسط اعضای گروه مورد تائید قرار گرفته است. اما مکان کلاس خصوصی می تواند با توجه به نظر شخصی زبان آموز تعیین شود. در واقع زبان آموز و مدرس می توانند بر سر یک مکان به توافق برسند و کلاس درس را در آنجا برگزار کنند؛ البته اگر کلاس ها به صورت حضوری باشند. در برخی از پلتفرم ها، بستر برگزاری کلاس های آنلاین نیز توسط زبان آموز و مدرس قابل تغییر است.

9.آموزش در کلاس خصوصی زبان انگلیسی با کیفیت بالاتری انجام می شود.

با توجه به تعداد زبان آموزان در کلاس گروهی، مدرس نمی تواند بر یادگیری تک تک آن ها تمرکز کند و مطلب را به صورت جداگانه و فردی به هر یک آموزش دهد. او مجبور است تمام آنچه را که مد نظر دارد به صورت یکجا و کلی در کلاس مطرح کند. از طرفی ممکن است کلاس درس شلوغ باشد و زبان آموز نتواند سوالات و اشکالات خود را مطرح نماید. اما در کلاس خصوصی زبان انگلیسی، تمام تمرکز و حواس مدرس متوجه تنها یک نفر است. در نتیجه کیفیت آموزش به شدت بالا می رود.

10.فعالیت زبان آموز در کلاس خصوصی زبان انگلیسی بیشتر است

معمولا در کلاس های گروهی که تعداد زبان آموزان بیش از یک نفر است فرصت زیادی برای فعالیت تک تک آن ها وجود ندارد. در واقع زمانی که مدرس برای فعالیت زبان آموزان و گرفتن بازخورد از آن ها در نظر می گیرد زمانی است که بین همه تقسیم می شود. اما در کلاس خصوصی تمام این مدت زمان تنها به یک نفر اختصاص دارد. برای مثال فردی با هدف بهبود مهارت مکالمه اقدام به یادگیری زبان انگلیسی کرده است او می تواند به راحتی، در طول کل زمان کلاس سطح مکالمه خود را بهبود ببخشد.

ثقفثقف

11.سرعت یادگیری در کلاس خصوصی زبان انگلیسی بالا است.

از آنجا که تمام تمرکز مدرس در کلاس خصوصی تنها متوجه یک نفر است سرعت یادگیری او به درستی تنظیم می شود. در واقع سرعت یادگیری و هوش و استعداد افراد مختلف، متفاوت است. این موضوع در کلاس های گروهی مورد توجه قرار نمی گیرد. اما در کلاس خصوصی زبان انگلیسی عامل مهمی است که زمان پیشرفت کلاس را تعیین می کند.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها