با حمایت از یک پژوهش داخلی، تاثیر جنگ روسیه و اوکراین بر غذای ایرانیان کم می‌شود

پزشکی هومیوپاتی روش درمانی است که از دویست سال قبل توسط پزشک آلمانی بنام ساموئل هانمن معرفی شد. این روش در سال ۱۳۷۴ از طرف وزارت بهداشت به عنوان یک روش درمانی مورد تایید قرار گرفت.

با حمایت از یک پژوهش داخلی، تاثیر جنگ روسیه و اوکراین بر غذای ایرانیان کم می‌شود

آگرو هومیوپاتی شاخه کشاورزی پزشکی هومیوپاتی است که در زمینه سلامت  و افزایش تولید محصولات کشاورزی و دفع آفات و اصلاح خاک به عنوان یک روش پاک عمل می‌کند. 

موادی که در این روش استفاده می‌شوند کاملا طبیعی و فاقد هر گونه اثرات جانبی  هستند، لذا در حوزه کشاورزی پاک شناخته می‌شوند.

این تقویت کننده تولید شده در کارگاه تولیدی آفتاب سبز حاصل یک دوره تحقیق ۱۲ ساله  و آزمایش روی محصولات گوناگون کشاورزی در اقلیم های مختلف کشور بوده است که تاثیر رشد تولید محصول را حد اقل ۲۰ درصد و حداکثر ۸۰ درصد  به ثبت رسانیده است .

روش حاضر  تحت عنوان پروژه تحقیقاتی روی گندم در بخش تحقیقات خاک و آب  استان گلستان وزارت جهاد کشاورزی به شماره ۲۳۶/۱۴به تاریخ۲۰/۱۰/۱۳۹۵ روی سویا با شماره ۲۳۵/۱۴بتاریخ۲۰/۱۰/۱۳۹۵ همچنین روی جو و کلزلار  و ذرت  انجام و ثبت شده است.

نتیجه گیری

با استفاده از این روش تولید محصولات کشاورزی استراتژیک مانند گندم و ذرت وجو و کلزار و سیب زمینی و ... حداقل ۲۰درصد افزایش خواهیم داشت. 

این روش تحت عنوان Tehrani metod ثبت اختراع بین المللی شده است.

دکتر سید علی حسینی طهرانی استاد بازنشسته دانشکده پزشکی

۰۹۱۲۳۸۳۵۹۳۸

دکتر مهدی تقی بیدگلی دکترای داروسازی دانشکاه تهران 

۰۹۱۲۳۴۴۰۹۳۲

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    اصلا ابی برای کشت هست که بخوای این روش رو به کشاورزی تعمیم بدی . پشت سر خراب روبرو خراب

  • ناشناس
    0

    سلام فرمانده پوتین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها