سقوط آزاد قیمت دنا و تیبا/ جدیدترین قیمت خودرو

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش قیمت خودروهای دنا و تیبا در ۲۴ ساعت گذشته است.

سقوط آزاد قیمت دنا و تیبا/ جدیدترین قیمت خودرو

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از کاهش قیمت خودروهای دنا و تیبا در ۲۴ ساعت گذشته است؛ به طوری که در بین خودروهای دنا موجود در بازار دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۳۹۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۸۵ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۳ میلیون تومان ارزان شده است و ۳۷۵ میلیون تومان قیمت خورده است و دنا پلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۰ نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۳ میلیون تومان ارزان شده است و ۴۳۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای تیبا نیز در این مدت ارزان شدند به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۱۹۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۹۷ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۲۰۶ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۰۵ میلیون تومان رسیده است.

در بین سایر خودروهای موجود در بازار نیز این کاهش قیمت‌ها مشهود است به طوری که ساینا پلاس دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ نیز از ۲۲۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۱۹ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ۲۱۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۱۶ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

سقوط آزاد قیمت دنا و تیبا/ آخرین قیمت پژو، پراید و کوییک

 

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    قیمت تیبا ۱میلیون آمده پایین آنوقت اسمشو میذارید سقوط آزاد...
    قیمت تمام خودروها خیلی خیلی افزایشی شده است بقدریکه دیگه هرکسی توان خرید حتی یک خودروی پراید راهم ندارند با این قیمتهای نجومی که کمر ملت را شکسته است.دولت بایدفکری برای گرانی خودرو کند.

  • مسخره
    0

    حاجی به این میگی ریزش.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها