حمایت دولتی زمینه ساز اشتغال زایی در بخش خصوصی است

مدیر عامل و عضو هیئت مدیره نیک آسا فارمد با بیان اینکه فعالیت در بخش خصوصی موجب افزایش تولید می شود، گفت: حمایت دولتی، زمینه ساز اشتغال زایی در بخش خصوصی است.

حمایت دولتی زمینه ساز اشتغال زایی در بخش خصوصی است

دکتر سید محمد کشمیری اظهار داشت: اشتغال زایی و توجه به این مقوله در سال 1401 نیز همانند سال گذشته تداوم دارد اما متاسفانه نوسانات قیمت ارز و آشفتگی بازار موجب مشکلاتی شده که این موضوع در زمینه اشتغال زایی اثرگذار خواهد بود.

وی افزود: در زمینه اشتغال زایی در سال 1400 برنامه توسعه و گسترش مجموعه های کاری خود را داشتیم که در همین راستا چندین شرکت به مجموعه ما اضافه گردید.

این فعال در حوزه صنعت دارو خاطر نشان کرد: تحریم ها در تامین مواد اولیه این صنعت و انتقال پول ما را با مشکل مواجه کرده است.

وی یادآور شد: در زمینه صادرات با توجه به تلاش ها و کیفیت محصولاتمان موفق شدیم بازارهای مطلوبی را در کشورهای مختلف شناسایی کنیم.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره نیک آسا فارمد عنوان کرد: علیرغم تحریم ها صادرات خوبی را رقم زدیم اما متاسفانه پس از صادرات به برخی از کشورهایی از جمله ونزوئلا، شیلی و برزیل در دریافت پول و انتقال آن به دلیل تحریم های ظالمانه با دردسر مواجه می شویم و با این حال در تلاش برای رفع این معضل هستیم.

وی با اشاره به دستاوردهای شرکت گفت: ما رکوردار در زمینه اخذ IRC تولید محصولات داخلی هستیم به نحوی که طی چهار سال اخیر تعداد 120 IRC اخذ و محصولات خوبی را به بازار عرضه کردیم.

این فعال در حوزه صنعت دارو اذعان داشت: ما در زمینه تولید ظروف دارویی نیز سرمایه گذاری کردیم، به گونه ای که پخش سراسری توزیع دارو و مکمل با ایجاد 13 شعبه فعال و یک شرکت هم در زمینه چاپ و بسته بندی را راه اندازی نمودیم.

وی با اشاره به اینکه شرکتی را در زمینه آنالیز و آزمایشگاه نیز ثبت و راه اندازی کرده ایم، افزود:

شرکت دیگری هم در زمینه بسته بندی مواد غذایی راه اندازی شده که تعداد جذب پرسنل مجموعه شرکت های راهاندازی شده را از ابتدای سال 1400 به حدود 700 نفر رسانده است.

دکتر کشمیری همچنین به نامگذاری سال 1401 با عنوان سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: طبق فرامین مقام معظم رهبری دو محصول دانش بنیان به بازار عرضه شد که در ساخت آنها از فرایند نانو استفاده شده است.

وی اظهار داشت: در زمینه دانش بنیان اقداماتی از سوی شرکت دارویی انجام شد و برنامه ای هم برای افزایش داروهای دانش بنیان مدنظر داریم و لازم به ذکر است که تیم تحقیقاتی ما در این زمینه فعال هستند.

ایشان در حوزه صنعت دارو با اشاره به اینکه حمایت از تولیدات داخلی موجب افزایش تولید و توسعه اشتغال زایی می شود، گفت: در سه ماه نخست امسال 50 درصد فروش از کل سال قبل انجام و رکورد زده شده و امیدواریم امسال به فروش چهار برابری دست یابیم.

هدف ما تامین نیازهای داخلی و ارزآوری به کشور است و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مهم به کار می گیریم.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    این اراجیف دیگه به گروه خون ایران نمیخورد .فعلا شکم را بشه سیر کرد خدارا شکر .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها