قیمت رسمی مرغ اعلام شد

مردم از خرید مرغ صرف نظر کردند؟

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور در پاسخ به اینکه آیا افزایش قیمت مرغ قدرت خرید مرغ را کاهش داده است یا خیر؟ اظهار کرد: مردم یارانه دریافت کرده‌اند و قیمت مرغ نیز افزایش زیادی نداشته است؛ در نتیجه رکود بازار به قدرت خرید مردم ارتباطی ندارد.

مردم از خرید مرغ صرف نظر کردند؟

اسدالله نژاد در پاسخ به این سوال که آیا تقاضای خرید مرغ کاهش یافته است یا خیر؟ گفت: اگر چه با کاهش نسبی تقاضا مواجه شده‌ایم اما تولید هم افزایش یافته و بیش از مصرف مرغ تولید می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت پشتیبانی امور دام نیز اقدام به جمع آوری مرغ‌های مازاد کرده است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور افزود: قیمت مصوب مرغ گرم ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است که در بازار برای مصرف‌کننده کیلویی ۳۷ تا ۴۶ هزار تومان است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    اینقدر نمیخریم تا روی دستتون بگندد

  • ناشناس
    0

    واقعاً زور دارد مرغ بی کیفیت و آمپولی ایرانی را کیلویی بیش از ۵ هزار تومان خرید!!! ما حاضریم مرغ ترکیه ای و برزیلی درجه ۱ را کیلویی ۲۰ هزار تومان هم بخریم ولی مرغ ایرانی را نه!!!

  • احمد
    0

    بجز خانواده های که بچه کوچک دارند بقیه باید تا دوماه نخرند بخدا درست میشود این دولت نه خدا میشناسد نه به ملتش اعتقادی دارد باید خود ملت باگران فروشی دولت مبارزه کند

  • ناشناس
    0

    بی شرف جهاد کشاورزی یه شویی راه میندازه تا مردم را بریزن واسه خرید مرغ مثل ایرانخودرو طرح اقساطی وام کم بهره و .....یا اینکه چهار تا دکتر را عجین میکنن میارن تو صدا سیمای میلی از مرغ کثیف مرهم تمام درد ها میسازن خخخ این مردم هم که یکیش خودم باشم خوب سواری میدیم دیگه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها