پیش بینی قیمت دلار امروز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت

دلار بعد کانال‌نوردی‌های هفته قبل آرام گرفته و امروز احتمالا شاهد نوسان محدود آن در پله‌های ابتدایی کانال ۳۰ هزار تومان باشیم.

پیش بینی قیمت دلار امروز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت

قیمت دلار امروز چهارشنبه ٢٨ اردیبهشت شانس زیادی برای پیشروی در کانال ٣٠ هزارتومان ندارد. دیروز قیمت دلار از نیمه کانال ٣٠ هزارتومان عقب رفت، به ٣٠ هزار و ٢۵٠ تومان رسید و در معاملات فردایی با نرخ کمتری دست به دست شد. دلار در روز‌های گذشته توانی برای عبور از نیمه کانال ٣٠ هزارتومان نداشته و احتمالا امروز شاهد حرکت آرام دلار به سمت کف محدوده ٣٠ هزار تومان باشیم. دلار بعد کانال‌نوردی‌های هفته گذشته فعلا آرام گرفته و خبر‌های برجامی در این موضوع نقش پررنگی داشتند.

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت دلار امروز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت در شروع معاملات رسمی ۳۰ هزار و ۲۵۰ تومان است. قیمت دلار در بازار آزاد سه‌شنبه ۳۰۰ تومان کاهش پیدا کرد و از نیمه کانال ۳۰ هزار تومان عقب رفت. قیمت دلار دوشنبه با رقم ۳۰ هزار و ۵۵۰ تومان به‌کار خود پایان داده بود. دیروز صحبت‌های سخنگوی کمیسیون سیاست خارجی مجلس از سفر قریب‌الوقوع هیئت مذاکره‌کننده ایرانی به وین برای ازسرگیری گفتگو‌ها مورد توجه معامله‌گران و بازار قرار گرفت. با وجود اینکه قیمت دلار دیروز کاهش پیدا کرد، اما قیمت یورو با افزایش ۳۵ تومانی به ۳۱ هزار و ۸۶۵ تومان رسید، اما قیمت درهم امارات و لیر ترکیه اسکناس آمریکا را در مسیر نزولی همراهی کردند. قیمت درهم امارات از هشت هزار و ۳۱۵ تومان به هشت هزار و ۲۳۵ تومان رسید و لیر ترکیه ۵۵ تومان ارزان و هزار و ۹۱۰ تومان فروخته شد. قیمت سکه امامی هم با کاهش ۱۵۰ هزار تومان به ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد.

تغییر قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت دلار دوشنبه ۲۶ اردیبهشت

قیمت دلار سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت

تغییر قیمت

۳۰ هزار و ۵۵۰ تومان

۳۰ هزار و ۲۵۰ تومان

۳۰۰ تومان کاهش

قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی ملی با بازار آزاد تقریبا چهار هزار و ۶۰۰ تومان اختلاف دارد. قیمت دلار آزاد دیروز به ۳۰ هزار و ۲۵۰ تومان رسید و در صرافی ملی دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۶۲۵ تومان عرضه شد. قیمت دلار در صرافی ملی دیروز نوسان محدودی داشت و بیشترین و کمترین قیمت دلار به‌ترتیب ۲۵ هزار و ۶۴۰ تومان و ۲۵ هزار و ۶۲۵ تومان بود. اختلاف قیمت دلار در صرافی ملی و بازار آزاد که حالا نزدیک چهار هزار و ۶۰۰ تومان است، باعث می‌شود خرید سهمیه ارزی از صرافی‌ها نسبت به بازار آزاد نزدیک ۱۰ میلیون تومان اختلاف داشته باشد. خرید دو هزار و ۲۰۰ دلار از صرافی ملی دیروز ۵۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تومان هزینه داشت و از بازار آزاد ۶۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان.

تغییر قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت دلار دوشنبه ۲۶ اردیبهشت

قیمت دلار سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت

تغییر قیمت

۲۵ هزار و ۶۸۰ تومان

۲۵ هزار و ۶۲۵ تومان

۵۵ تومان کاهش

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

قیمت دلار امروز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت طبق معاملات پشت‌خطی نوسان محدودی خواهد داشت. قیمت دلار آزاد دیروز به ۳۰ هزار و ۲۵۰ تومان رسید و در معاملات فردایی تقریبا با همین نرخ رد و بدل شد. قیمت دلار در شروع معاملات پشت‌خطی دیروز ۳۰ هزار و ۵۵۰ تومان بود، اما ساعت ۱۰ شب اسکناس آمریکایی ۳۵۰ تومان کمتر دست به دست می‌شد. البته کف قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی ۳۰ هزار و ۱۵۰ تومان به‌ثبت رسید، اما رد و بدل شدن دلار فردایی با نرخی نزدیک به معاملات رسمی از احتمال نوسان محدود آن در شروع خرید و فروش‌های امروز بازار دارد.

تغییر قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

شروع معاملات

کف قیمت

سقف قیمت

نوسان

۳۰ هزار و ۵۵۰ تومان

۳۰ هزار و ۱۵۰ تومان

۳۰ هزار و ۵۵۰ تومان

۴۰۰ تومان

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها