سیستم پرداخت بین المللی پرفکت مانی

سیستم‌های پراخت بین المللی زیادی برای پرداخت‌های آنلاین وجود دارند. اما اکثر این پلتفرم‌ها به دلیل تحریم‌های آمریکا برای ایرانیان و تعدادی از کشورهای تحت تحریم خدمات خود را بر روی این کاربران بسته‌اند.

سیستم پرداخت بین المللی پرفکت مانی

خوشبختانه سیستم پرداخت پرفکت‌مانی از قوانین آمریکا پیروی نمی‌کند و استفاده از این پلتفرم برای ایرانیان بلامانع است و کاربران ایرانی به راحتی می‌توانند از این سیستم استفاده کنند.

A38084E1-9B13-49FA-9278-DC133929E710

سیستم پرداخت پرفکت‌مانی

سیستم‌های پراخت بین المللی زیادی برای پرداخت‌های آنلاین وجود دارند. اما اکثر این پلتفرم‌ها به دلیل تحریم‌های آمریکا برای ایرانیان و تعدادی از کشورهای تحت تحریم خدمات خود را بر روی این کاربران بسته‌اند.

خوشبختانه سیستم پرداخت پرفکت‌مانی از قوانین آمریکا پیروی نمی‌کند و استفاده از این پلتفرم برای ایرانیان بلامانع است و کاربران ایرانی به راحتی می‌توانند از این سیستم استفاده کنند.

تاریخچه سیستم پرفکت‌مانی

سیستم پرداخت پرفکت‌مانی با شعار  Just Perfect  از سال 2007 در کشور پاناما فعالیت خود را شروع کرد. این سیستم به دلیل پیروی نکردن از قوانین سرسختانه آمریکا به سرعت در بین کاربران محبوبیت پیدا کرد. دفتر رسمی این شرکت در شهر زوریخ پایتخت سوئیس قرار دارد. همچنین در بسیاری از کشورها مانند هنگ کنگ، بریتانیا و ایران نمایندگی دارد.

محبوبیت پرفکت‌مانی

یکی از مهمترین دلایل محبوبیت پرفکت‌مانی در بین کاربران ایرانی نبود تحریم‌ها و خرید و فروش دلار و اعتبارات ارزی است؛ همچنین نقد کردن پرفکت‌مانی می‌تواند به کاربران قدرت خرید دلار را هدیه دهد.

یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود کاربران پرفکت‌مانی را انتخاب کنند امنیت این سیستم است.

کاربران این سیستم می‌توانند روی خدمات ویژه حساب پرفکت‌مانی حساب ویژه‌ای باز کنند و بدون محدودیت‌های اقتصادی فعالیت مالی خود را انجام دهند.

سیستم پرفکت‌مانی

سیستم پرداخت آنلاین پرفکت‌مانی متعلق به شرکت Perfect Money Finance Corp است؛ این سیستم از لحاظ عملیاتی در کشورهای پیشرفته زیادی فعالیت می‌کند و بیش از 10 میلیون کاربر فعال، 50 هزار کسب و کار و 300 صرافی در سراسر جهان دارد.

بسیاری از صرافی‌ها با نقد کردن پرفکت‌مانی و تبدیل آن به دلار و دیگر ارزهای رایج مبادلات غیر نقدی را انجام می‌دهند.

کاربران پرفکت‌مانی از قابلیت‌های پرداخت ارزی، خریدهای اینترنتی و انتقال مطمئن پول به سراسر جهان را برخوردارند. برای مثال فرض کنید شما یک دانشجو هستید و می‌خواهید یک فایل درسی را از یک سایت معتبر خارجی خریداری کنید. پس از تکمیل مراحل خرید در مرحله برای پرداخت سایت مورد نظر از شما می‌خواهد تا عملیات پرداخت را با یکی از پلتفرم‌های اعتباری انجام دهید. اگر سایت شما از پرفکت‌مانی پشتیبانی کند به راحتی می‌توانید اعتبار ریالی خود را به پرفکت‌مانی تبدیل کنید سپس در سایت مورد نظر پرداخت با پرفکت‌مانی را انتخاب کنید. برای خرید و فروش پرفکت‌مانی می‌توانید وارد سایت آریامانی شوید و به راحتی پس از انجام مراحل احراز هویت پرفکت‌مانی خود را خریداری کنید.

کاربردهای پرفکت‌مانی

o خرید و فروش تتر و سایر ارزهای دیجیتال به صورت آنلاین

o انتقال انواع ارز به صورت غیرنقدی و آنلاین

o خرید ووچر بدون نیاز به افتتاح حساب

o تبدیل دلار پرفکت‌مانی و تبدیل به ارزهای رایج مانند دلار و یورو و...

o خرید آنلاین از سایت‌های خارجی با پرفکت‌مانی

o نگهداری ارزهای مختلف در حساب پرفکت‌مانی و کسب سود ماهانه

o خرید بیت‌کوین و بسیاری از ارزهای رایج جهانی

انواع حساب‌های پرفکت‌مانی

سیستم پرفکت‌مانی برای برای آسان شدن فرآیند پرداخت، کاربران را به سه دسته Normal، Premium و Partner تقسیم می‌کند. این حساب طبق شرایط کاربران متفاوت است. در ادامه این سه نوع حساب را به طور مختصر شرح می‌دهیم.

حساب Normal

کاربران جدیدی که در ابتدا وارد سیستم پرفکت‌مانی می‌شوند و ثبت نام می‌کنند حساب Normal دارند این کاربران هیچ محدودیتی برای به کاربردن خدمات این درگاه ندارند.

حساب Premium

کاربرانی که مدت زمان فعالیت آن‌ها بیش از یک سال باشد حساب Premium به آن‌ها اختصاص داد می‌شود؛ یا میزان گردش مالی حساب آن‌ها بیش از مبلغ مشخص شده سیستم باشد با فرستادن درخواست به قسمت مشتریان پرفکت‌مانی می‌توانند حساب خود را از نوع عادی به Premium ارتقائ دهند.

این افراد نسبت به افرادی که حساب عادی دارند کارمز پایین‌تری برای پرداخت‌های مالی خود می‌پردازند.

حساب Partner

این نوع حساب برای اشخاص و یا کاربران عادی نیست بلکه مخصوص اشخاصی می‌باشد که کالا و خدمات مرتبط به کسب و کار یا بیزینسشان را به صورت آنلاین می‌فروشند.

کاربران این نوع حساب‌ها برای انجام تراکنشات مالی خود درون این درگاه پایین‌ترین مقدار کارمزد را پرداخت می‌کنند؛ علاوه‌بر  آن، سود سالانه نسبت به مانده حساب به این افراد تعلق می‌گیرد.

ووچر پرفکت‌مانی

اگر نمی‌خواهید در پرفکت‌مانی ثبت نام کنید می‌توانید ووچر پرفکت‌مانی خریداری کنید. ووچر پرفکت‌مانی یک کد است که با استفاده از آن می‌توانید یک بار از خدمات پرفکت‌مانی استفاده کنید و خریدهای خود را انجام دهید. کافی است ووچر را با مبلغ دلخواه خریداری کنید.

سخن پایانی

سیستم پرفکت‌مانی یکی از بهترین سیستم‌های پرداخت بین المللی است که کاربران ایرانی به راحتی می‌توانند خریدها و خدمات خود را از سایت‌های خارجی با استفاده از این سیستم پرداخت دریافت کنند. و درآمد ارزی خود را داشته باشند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها