جزئیات عرضه تندر ۹۰ های مختلف ایران خودرو اعلام شد

گروه صنعتی ایران خودرو به منظور پاسخ گویی به نیاز مشتریان و کسب سهم مناسب از بازار خودرو داخلی و بین المللی، تولید تندر۹۰ دنده اتوماتیک، وانت تندر و تندر با ظاهر جدید را در دست اجرا دارد.

جزئیات عرضه تندر ۹۰ های مختلف ایران خودرو اعلام شد

محمد رضا معتمد معاون تولید تندر90 ایران خودرو، با بیان این مطلب گفت: طرح تولید تندر90 دنده اتوماتیک در این شرکت در حال اجراست و در نیمه دوم امسال به مشتریان عرضه می شود.

وی اظهار داشت: آغاز تولید انبوه و عرضه وانت تندر90 از شهریوماه سال جاری بوده و قرار است در سال تولید ملی حدود 15 هزار دستگاه از این خودرو وارد بازار شود.

معاون تولید تندر، از تغییر چهره ظاهری خودرو تندر60 ایران خودرو(فیس لیفت) خبر داد و بیان کرد: این خودرو در سال92 وارد بازار خواهد شد.

وی مهمترین تغییرات در تندر90 فیس لیفت شده را، تغییر ظاهری(جلو و عقب خودرو)، تغییر در داخل کابین عنوان کرد.

معتمد تصریح کرد: ایران خودرو برای تولید تندر90 دیزلی در حال مذاکره با شرکت رنو فرانسه است و با نهایی شدن مذاکرات، این خودرو در سال 92 تولید خواهد شد.

وی در زمینه تولید تندر90 اضافه کرد: براساس توافق صورت گرفته با شرکت رنو پارس در خصوص تامین قطعات، تیراژ تولید تندر90 ایران خودرو به روزانه 300 دستگاه افزایش خواهد یافت.

معتمد افوزد: درگام اول، تولید تندر90 از اردیبهشت ماه سال جاری با 45 درصد افزایش به 250 دستگاه در روز می رسد.

وی تاکید کرد: با آغاز تولید وانت تندر90 مجموع تولید محصولات این خانواده(تندر90) به بیش از 400 دستگاه در روز افزایش خواهد یافت.

معتمد خاطرنشان کرد: برنامه تولید محصولات گروه تندر90 ایران خودرو در سال جاری حدود 80 هزار دستگاه است.

منبع: عصر خودرو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها