نماینده مجلس:

بانک صادرات تسهیلات مورد نیاز شرکت های دانش بنیان تامین می کند

نماینده مجلس گفت: نهادها و دستگاه های مختلف از جمله امور مالیاتی، تامین اجتماعی وبانک ها باید از تولیدکننده، صنعتگر و از کارآفرینان حمایت داشته باشند تا مانع از راه تولید کننده برداشته شود.

بانک صادرات تسهیلات مورد نیاز شرکت های دانش بنیان تامین می کند

علی جدی  با بیان اینکه قانون جهش تولید دانش بنیان که سال گذشته مصوب شد یکی از قوانین مترقی و ارزشمند مجلس است و می‌تواند به رشد اقتصادی کشور کمک کند اظهار داشت: باید موانع بر سرشرکت های دانش بنیان برداشته شود یکی از مهمترین مانع ها تامین منابع مالی است که بانک ها می توانند نقش آفرینی کنند.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تولید دانش بنیان که با کاهش هزینه ها همراه می شود، می تواند قدرت رقابت تولیدکنندگان و صنعتگران ما را در بازار جهانی تقویت کند، تولیدی که صادرات محور باشد می تواند ارزش افزوده ایجاد کرده و درآمدزا باشد.

وی افزود: از این رو بانک های تخصصی از جمله بانک صادرات با اختصاص تسهیلاتی ویژه به این شرکت ها می توانند بهبود وضعیت اقتصادی را رقم بزنند.

این نماینده مجلس گفت: نهادها و دستگاه های مختلف از جمله امور مالیاتی، تامین اجتماعی وبانک ها باید از تولیدکننده، صنعتگر و از کارآفرینان حمایت داشته باشند تا مانع از راه تولید کننده برداشته شود.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها