دلارهای آزاد شده ایران خرج چه می‌شود؟

رئیس سازمان برنامه و بودجه، سیاست دولت را در قِبال نحوه هزینه کرد ارزهای آزاد شده ایران از دیگر کشورها برای جبران کسری بودجه، توسعه و پیشرفت کشور اعلام کرد.

دلارهای آزاد شده ایران خرج چه می‌شود؟

مسعود میرکاظمی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه ارزهای آزاد شده ایران در دیگر کشورها تا چه میزان می‌تواند به جبران کسری بودجه سال جاری کمک کند و در کدام بخش‌ها هزینه خواهد شد، گفت: ارزهای آزاد شده در سه بخش در اختیار بانک مرکزی، صندوق توسعه ملی و دولت قرار می‌گیرد تا براساس سیاست و برنامه مشخص هزینه شود.

وی در واکنش به انتظار افکار عمومی در خصوص اینکه با آزادسازی ارزهای بلوکه شده ایران اتفاقات موثری در کشور اتفاق بیافتد، بیان کرد: قطعا همینطور است و اگر ارزی آزاد شود، برای کمک به پیشرفت پروژه‌های عمرانی، کارهای زیرساختی و رفع مشکلات مردم تزریق می‌شود و این موضوع کاملا روشن است.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • دلارد
    0

    خرج درلبنان.عراق .یمن .فلسطین .وسوریه میشود

  • ناشناس
    0

    خرج عربها و تروریستها در منطقه می شودمگه اینم سوال داره اگه دریا دلار بیاد یه قطرش به ما مردم ایران نمی رسد

  • ناشناس
    0

    مثل همیشه مقدار زیادی را بین مسئولین ولایی لفت ولیس میکنند بقیه آن را هم به کیر گاو میزنند.

  • علی
    0

    اول عربهای شکم پرست مفتخور دوم اقازاده ها چهلوسه ساله دیدیم مگرملت کورندیاکرندنمیدوننوکجاخرج میشود همه چیزازموادغذایی تالولزم خانگی تامصالح ساختوسازخانه فراوان منتها بیخود گران ونداشتن قدرت خرید مردم

  • 0

    بین آقاها و آقازاده ها تقسیم ميشه به مساوات دینی و عدالت امیرالمومنین

  • ناشناس
    0

    کما فی السابق آقایان آقازادگان سرداران حوزه ها ونصرالله لبنان عراق یمن سوریه .تو.سعه مراکز زیارتی عراق .همونی که سهم اوسا کفشدوز شد هم سهم ملت ایران میشه .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها