وزیر اقتصاد و دارایی: در 7 ماه اخیر از بانک مرکزی استقراض کردیم، اما کم !

وزیر اقتصاد نوشت: در این هفت ماه ترمز مخارج و هزینه‌های اضافی دولت را کشیدیم و دولت کاملاً بدهکار را با کمترین استقراض اداره کردیم.

وزیر اقتصاد و دارایی: در 7 ماه اخیر از بانک مرکزی استقراض کردیم، اما کم !

با اینکه دولت بارها اعلام کرده استقراضی از بانک مرکزی نداشته اماسید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در یادداشتی که در روزنامه ایران منتشر کرد، نوشت:

در این هفت ماه ترمز مخارج و هزینه‌های اضافی دولت را کشیدیم و دولت کاملاً بدهکار را با کمترین استقراض اداره کردیم و بدین‌ترتیب گامی به سوی شفافیت و ایجاد آرامش اقتصادی برداشتیم، هر چند که تا رسیدن به نقطه مطلوب، هنوز فاصله زیادی داریم.

گفتنی است کارشناسان اقتصادی معتقدند دولت استقراض از بانک مرکزی را به استقراض از سایر بانکها تبدیل کرده و به این ترتیب استقراض به قوت خود باقی است و فقط این کار بصورت غیرمستقیم انجام شده است.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • بازنشسته تأمین اجتماعی
    0

    این چه وام بدون ضامن است که متاسفانه شرایط با ۲ تا ۳ ضامن هم بدتر بوده است که تاکنون برای بازنشستگان تامین اجتماعی ندادند چرا؟
    و این در حالی است که متاسفانه تاکنون هیچ بازنشسته‌ای تامین اجتماعی موفق به دریافت وام مبلغ ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن از بانک رفاه کارگران وغیره نشده است

  • بازنشسته مخابرات منطقه تهران از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
    0

    با اینکه بنده در تاریخ ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۰ در مورد وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن از رئیس کل بانک مرکزی علیه چند بانک کتبن شکایت کردم ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری اقدامی، پیگیری، بررسی و رسیدگی نیست چرا؟
    بازنشسته مخابرات منطقه تهران از نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه

  • به بانک ها جمهوری اسلامی مراجعه می کنیم برای گرفتن وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن می گویند پول و بودجه نیست
    0


    به بانک ها جمهوری اسلامی مراجعه می کنیم برای گرفتن وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن می گویند پول و بودجه نیست سوال اینجاست که چرا بانک ها برای پرداخت وام های ۱۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومانی به متقاضیان مشکل پول و بودجه ندارند.
    خبر از وام ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن نیست!
    وعده دولت از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون برای وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن چرا اجرا نشد؟

  • ناشناس
    0

    مردم درخصوص حقوق های نجومی قانع نشدند/ دولت پاسخگونیست چون خودش تخلف کرده است. دولت تا ۶ سال دیگر هم درخصوص حقوق های نجومی کاری نخواهد کرد/ مجلس و قوه قضائیه چرا تاکنون پیگیری نمی کنند. نتیجه رسیدگی به حقوق های نجومی برای مردم روشن نشد چرا؟ چرا نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این زمینه اقدامی نمی کنند؟

  • بازنشسته تأمین اجتماعی
    0

    بنده امروز ۷ اسفند ۱۴۰۰ برای دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن به بانک سینا، رفاه کارگران و تجارت شهرستان اسلامشهر جاده تهران ساوه مراجعه نمودم وام بدون ضامن و هم با ضامن نمی دهند چرا؟
    بازنشسته تأمین اجتماعی

  • شرم آور و تاسف بار است که مشکل جاده آمل تا تهران از سال 1357 تاکنون حل نشده است چرا؟
    0

    شرم آور و تاسف بار است که مشکل جاده آمل تا تهران از سال 1357 تاکنون حل نشده است چرا؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها