قیمت جدید سیمان منتشر شد

طبق آخرین بررسی های میدانی صورت گرفته در حال حاضر قیمت پودر سیمان سفید کد ۱۱ وزن ۲ کیلوگرم ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان است.

قیمت جدید سیمان منتشر شد

در علم اقتصاد هر زمان تقاضا از عرضه پیشی گیرد قیمت محصول بالا خواهد رفت؛ در اواسط سال گذشته قطعی برق‌های گسترده‌ای در کشور ایجاد شد که در راستای آن خط تولید کارخانه‌های سیمان نیز متوقف شد و این امر قیمت سیمان را به سقف رساند.

جدای از قطعی برق های گسترده هزینه گزاف حمل و نقل مازوت که سوخت اصلی کارخانه های سیمان است بر دوش کارخانه داران سنگینی می کند و خود به گرانی سیمان دامن می‌زند.

گفتنی است که در سال ۱۳۹۹ نیز به دستور وزارت صمت مجوز افزایش قیمت ۲۰ درصدی این محصول صادر شد و این امر نوسان قیمتی بازار سیمان را بالا برد.

نرخ جدید سیمان اعلام شد

سیمان چند؟

قیمت سیمان پاکتی ۵۰ کیلویی تیپ ۳۲۵-۱ در حال حاضر در بازار ۴۲ هزار تومان تخمین زده شده است و قیمت پودر سیمان کد ۰۱ وزن ۲ کیلوگرم نیز ۷ هزار و ۴۰۰ تومان است و  سیمان تیپ۲ تهران نیز ۴۵ هزار تومان قیمت خورده است و  سیمان پرتلند تیپ ۲ تهران نیز ۴۰ هزار تومان قیمت خورده است.

قیمت پودر سیمان کد ۰۱ وزن ۲ کیلوگرم نیز در بازار ۷ هزار و ۴۰۰ تومان تخمین زده شده است و  همچنین بسته‌های پودر سیمان سفید ۲ کیلوگرمی در بازار ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان قیمت خورده است.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • erfan
    0

    اقایان مسئول اگر کارایی ندارید لااقل شهامت استعفا که دارید .نمیتوانید ومدیریت ندارید بکشید کنار ... شما روزی کاندید ریاست جمهوری شدید ولی امروز کار یک وزارتخانه را نمیتوانید انجام بدید .ادعایتون زیاده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها