به گزارش دهندگان فرار مالیاتی پاداش پرداخت می‌شود

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: به گزارش دهندگان فرار مالیاتی، پاداشی متناسب با میزان فرار مالیاتی کشف شده پرداخت می‌شود.

به گزارش دهندگان فرار مالیاتی پاداش پرداخت می‌شود

داوود منظور، در توئیتی نوشت: زمینه گزارشگری فرار مالیاتی و فساد در محیطی کاملا امن برای مردم در سامانه " سوت زنی " فراهم شده است. لازم نیست فرد گزارش دهنده خود را معرفی کند.

سارجز افراد معتمد بنده کسی به اطلاعات ثبت شده دسترسی ندارد. به گزارش دهندگان، پاداشی متناسب با میزان فرار مالیاتی کشف شده پرداخت می‌شود.

گزاش‌های فرار‌های مالیاتی را بدهید و به همان میزان پاداش دریافت کنید//

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ارسلان دولتخواه
    0

    زمینهای بایر شهرک ها ی اقماری وواحدهای تجاری خالی چرا مالیات نمیدهند ؟ شهرک های گلستان شیزاز - استقلال - بزین - رکن آباد شیراز - بهشتی -آرین چندین هکتار زمین بایر وبلا تکلیف وجوددارد وشهرداری مجوز ساخت وساز نمیدهد ؟ مالیات هم نمیدهند ؟

  • بازنشسته
    0

    پاداش نمیخواد،کارکنان مالیاتی خودشون برای فرارمالیات افراد رو راهنمایی میکنن،لطفاًبه اوضاع مالی کارکنانتون نگاهی بیاندازید،ممنونم

  • ناشناس
    0

    هر یک از مشاغل و حرف خصوصی و صنوف و اتحادیه ها و کسب و کارها به نحوی کم و بیش فرار مالیاتی دارند. یکی از علل فرار مالیاتی عدم اعتماد مردم به حکومت و دولت است. اگر مردم حکومت و دولت را در انتخاباتی آزادانه، رقابتی و سالم خودشان انتخاب کرده باشند و حکومت و دولت را از خودشان بدانند قطعاً در همه زمینه ها از جمله پرداخت مالیات قانونی با جان و دل با حکومت و دولت همکاری و او را یاری خواهند کرد. علت دیگر فرار مالیاتی اینست که مردم پیش خود می گویند به ازای انواع مالیاتهای مستقیم و غیرمستقیم و عوارضی که دولت می خواهد از ما بگیرد حکومت و دولت و شهرداری ها و دهیاری ها چه نوع خدمات باکیفیتی به مردم ارائه می کنند؟ تقریباً هیچگونه خدماتی!!!

  • ناشناس
    0

    معضل فرار مالیاتی یک موضوع فرهنگی و تقابلی با هیأت حاکمه است که با تحکم، فشار و جایزه دادن به افشاگران فرار مالیاتی حل و فصل نمی شود! فرار مالیاتی دقیقاً به مثابه حوادث و تخلفات عدیده رانندگی است که با جریمه کردن رانندگان متخلف حل و فصل نمی شود بلکه نیازمند آموزش و کار عظیم فرهنگی است.

  • ناشناس
    0

    جلوگیری از فرارهای مالیاتی و ستاندن مالیات قانونی را ابتدا از سازمانهای اقتصادی و شرکتهای وابسته به نهادهای حکومتی و مؤسسات عمومی غیردولتی و وزارتخانه ها و سازمانهای دولتی آغاز کنید بعد سراغ شرکتهای خصوصی، اتحادیه ها، صنوف و کسب و کارهای مردم عادی بیائید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها