منابع برای پرداخت حقوق و عیدی بازنشستگان تامین شد/ واریزی‌ها بعدازظهر امروز انجام می‌شود

یک منبع آگاه از تامین منابع مورد نیاز برای پرداخت حقوق و عیدی بازنشستگان خبر داد و اعلام کرد: این واریزی بعداز ظهر امروز واریز خواهد شد.

منابع برای پرداخت حقوق و عیدی بازنشستگان تامین شد/ واریزی‌ها بعدازظهر امروز انجام می‌شود

یک منبع آگاه در سازمان برنامه و بودجه در مورد تامین اعتبار و پرداخت حقوق و عیدی بازنشستگان، اظهار داشت: منابع مورد نیاز برای پرداخت حقوق و عیدی بازنشستگان تامین شد و این مبلغ بعدازظهر امروز به حساب این افراد واریز خواهد شد.

بنابراین گزارش حقوق اسفندماه ۱۴۰۰ و عیدی بازنشستگانی که هنوز پرداخت نشده بود، عصر امروز پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایرنا؛ حقوق اسفندماه و عیدی بخشی از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری واریز نشده است که علت آن عدم تامین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه اعلام شده بود.

صندوق بازنشستگی کشوری هم هفته گذشته اعلام کرده بود: با تخصیص بخش‌هایی از اعتبارات مربوط به کسورات حق بیمه شاغلین از سوی سازمان برنامه و بودجه و منابع داخلی تامین شده از بخش اقتصادی و شرکت‌های تابعه این صندوق، پرداخت حقوق مرحله نخست، برای بازنشستگانی که حقوق آن‌ها تا مبلغ پنج میلیون و ۳۵۰ هزار تومان (پنج میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومان) بوده، پنجشنبه ۲۶ اسفندماه حقوق آنها واریز شده است؛ همچنین حقوق سایر بازنشستگان کشوری نیز به محض تخصیص اعتبار لازم، در مراحل بعدی پرداخت خواهد شد.

بر این اساس بازنشستگانی که عیدی خود را نگرفته بودند نیز امروز با حقوق اسفند ماه، این مبلغ را خود را دریافت خواهند کرد.

«علی خدامی» مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری نیز امروز شنبه از پرداخت عیدی جاماندگان با حقوق اسفندماه خبر داد و گفت: در راستای مصوبه هیئت وزیران، دستورالعمل نحوه محاسبه و پرداخت عیدی سال ۱۴۰۰ تهیه و واریز مبلغ عیدی طبق این دستورالعمل انجام شد.

مبلغ عیدی امسال برای بازنشستگان و کارمندان به صورت ثابت یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است؛ همچنین مبلغ ۴۰۰ هزار تومان برای متاهلان و مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به ازای هر فررند پرداخت شد.

 

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    0

    در چند ساعت مونده به ریشه کنی فقر مطلق!!!! وعده داده شده رئیسی منصوب نظام و بی سواد و حراف....
    هنوز بیش از یک میلیون بازنشسته حقوق اسفند خود را دریافت نکردند!!!!!
    عیدی این عزیزان هم که یادتونه ...
    خیلی دیرتر از زمان پارسال واریز شد !!!

  • ناشناس
    0

    در چند ساعت مونده به ریشه کنی فقر مطلق!!!! وعده داده شده رئیسی منصوب نظام و بی سواد و حراف....
    هنوز بیش از یک میلیون بازنشسته حقوق اسفند خود را دریافت نکردند!!!!!
    عیدی این عزیزان هم که یادتونه ...
    خیلی دیرتر از زمان پارسال واریز شد !!!

  • رضا
    0

    کاش پیگیری می کردین حقوق اسفندماه ما کارمندان دانشگاه پیام نور را هم بدهند هرچند فردا همه جا تعطیل است خرید دم عید که هیچ حقوق پرستار پدرم را هم نداده ام، برخی داروهای ضروری مانند پلاویکس(۳۳۰ هزارتومان) و… برخی لوازم بهداشتی ضروری… همه بماند. راستی با خود باستانشناسی همراه بیاورید تا قدمت کفش و پیراهن مرا تخمین بزند حتما زیرخاکی های خوبی هستند… این چهارمین ماه است که پیام نور حقوق ها را ششم به بعد میدهد. آخر ششم فروردین حقوق اسفند شرمندگی در خانه… چه بدرد میخورد. معوقات سال ۱۳۹۹ را هاپولی هاپو کردن و اعتراضات نتیجه نداد… این مطلب را انتشار دهید تا مسئولین بیدرد شاید کمی دردشان بیاید… فردا ۲۹ اسفند است و همه جا تعطیل…

  • همت کورش بلند باردیگر عید شد
    0

    مادام کاترین پرز شکدم حقوق بازنشستگان را هم خورد.

  • علی
    0

    مگر صندوق بازنشستگی ماهیانه درآمد ندارد از طرف دیگر کسوراتی که بازنشستگان در 30 سال خدمت خود پرداخته اند مگر سرمایه گذاری نشده؟ صندوق تا حالا باید دهها شرکت تحت مالکیت داشته باشد.

  • مجید
    1

    یه دفعه میذاشتن بعد از عید چون فردا برای خرید
    شب عید خیلی دیره

  • بازنشسته
    0

    عزیزان هیچ اعتراضی نکنید،چون واقعاًپوست اینها کُلُفتترازاین حرفهاست فقط بگم خدابه دردماگرفتارتون کنه البته شماها اینقدرپول جمع میکنین که هفت پشتتون تامینه

  • بازنشسته
    0

    تا این لحظه حقوق اسفند به حسابم واریز نشده...

  • .
    0

    عیدی مجردها را اضافه نکردید ؟ به همین خیال باشید تا این دفعه مجردها در انتخابات شرکت کنند . خاک بر سرها من مجردم تومور دارم ، مشکل گوارشی دارم ... باید هزینه ی درمان خودم و پدر و مادرم و آب و برق و گاز و پول برنج و مالیات شهرداری برای خونه و ... را بدهم . خدا از شما نگذرد . الهی خیر نبینید . این چه بهانه ای بود که برای دزدی آوردید . دلم می خواد برم خودم را در مجلس عنقلابی با این تصمیمات خبیثانه اش منفجر کنم تا هم خودم راحت شوم و هم مردم را راحت کنم . آتش به قبر پدرتان ببارد .

    نظرات شما -
    • قوقولی قوقو
      0

      تازه همشهری با این پول شاید بشه 2کیلو گوجه سبز کیلویی 4000000تومان خرید .اونهایی که کشتی دارن اونهایی 8000000000000بالا کشیدند اونهایی که بانک دارن اونهایی که هتل دارن اونهایی که ویلاهای 1000متری دارن مثل شما گرفتاری ندارند چون ماسک بر چهره دارند و زبان چرخان.

  • ناشناس
    0

    چقدر منت سر بازنشسته میگذارید با این حقوق دادنتان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها