از سوی بانک های دولتی و نیمه دولتی در بهمن ماه امسال صورت گرفت

پرداخت ۲۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات خرد بدون ضامن

معاونت امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی از پرداخت بیش از ۲۶ هزار و ۸۹۱ میلیارد ریال تسهیلات خرد بدون ضامن، توسط ۱۱ بانک دولتی و نیمه دولتی در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

پرداخت ۲۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات خرد بدون ضامن

بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی با انتشار گزارشی از پرداخت ۹۵ هزار و ۹۸۳ فقره تسهیلات خرد تا سقف یک میلیارد ریال بدون ضامن در بهمن ماه امسال خبر داد.

بر اساس این گزارش، بانک‌ سپه با پرداخت ۴۰ هزار و ۸۵۲ مورد تسهیلات خرد، بانک رفاه کارگران با پرداخت ۲۵ هزار و ۳۳۲ مورد و بانک‌ قرص الحسنه مهر ایران نیز با پرداخت ۱۲ هزار و ۱۲۳ مورد تسهیلات، حائز رتبه اول تا سوم در تعداد تسهیلات پرداختی بدون ضامن به متقاضیان در میان بانک های دولتی و نیمه دولتی  شده اند.

منبع: شادا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • اعتراض
    0


    ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    دستور رئیس‌جمهور به بانک ها در سراسر کشور درباره پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن متاسفانه هیچگونه انجام صورت نگرفته است چرا؟ و متاسفانه بانک ها برای پرداخت وام بدون ضامن به بازنشستگان تامین بی اجتماعی خودداری کردند و هنوز هم خودداری می کنند چرا؟

  • 0



    بسمه تعالی
    درپاسخ به رئیس جمهور
    درپاسخ به وزیر امور اقتصادی و دارایی
    درپاسخ به رئیس کل بانک مرکزی
    پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن با دستور رئیس جمهور توسط بانک ها یک دروغ برزگی بوده است که متاسفانه تاکنون بانک ها به بازنشستگان تامین اجتماعی وام بدون ضامن ندادند و خودداری کردند.

    پرداخت وام زیر ۱۰۰ میلیون تومان به بازنشستگان تامین اجتماعی آغاز شد (۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۰) ولی متاسفانه تاکنون بانک ها پرداخت وام بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی ندادند و خودداری کردند و هنوز هم خودداری می کنند چرا؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها