دستور رئیس جمهور برای پرداخت سریع عیدی بازنشستگان

رئیس‌جمهور سازمان برنامه و بودجه و دستگاه‌های اجرایی را ملزم کرد حقوق و عیدی کارکنان و بازنشستگان را سریعا پرداخت کنند.

دستور رئیس جمهور برای پرداخت سریع عیدی بازنشستگان

رئیس جمهور، وزارتخانه‌های صمت و جهاد کشاورزی را ملزم کرد مراقبت‌های لازم را برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای مصرفی و اقلام خوراکی در ماه پایانی امسال به عمل آورند و اجازه هیچ‌گونه افزایش قیمت کالاها را ندهند.

در جلسه یکشنبه شب ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، موضوع تغییرات لایحه بودجه سال 1401 در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مسئولان سازمان برنامه و بودجه گزارشی از تغییراتی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بودجه سال آینده ایجاد کرده‌اند ارائه دادند.

رئیس‌جمهور تاکید کرد که بودجه با نگاهی واقع‌بینانه به درآمدها و منابع کشور دیده شود و مسئولان سیاست‌های دولت را در چارچوب بررسی لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی پیگیری کنند.

رئیسی گفت: ایجاد ثبات در کلیه متغیرهای کلان اقتصادی مورد توجه قرار گیرد و همه سیاست‌های دولت در بودجه سال 1401 به‌گونه‌ای باشد تا علاوه بر ثبات، سبب رونق سرمایه‌گذاری، تولید، کارآفرینی و اشتغال شود.

در ادامه این جلسه گزارشی از وضعیت بازار و روند قیمت‌ها ارائه شد و رئیس جمهور، وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی را ملزم کرد مراقبت‌های لازم را برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای مصرفی و اقلام خوراکی در ماه پایانی امسال به عمل آورند و اجازه هیچ‌گونه افزایش قیمت کالاها را ندهند.

همچنین در این جلسه موضوع تامین و پرداخت عیدی بازنشستگان مورد توجه قرار گرفت و دکتر رئیسی سازمان برنامه و بودجه و دستگاه‌های اجرایی را ملزم کرد حقوق و عیدی کارکنان و بازنشستگان را سریعا پرداخت کنند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ناشناس
    0

    ببینیم و تعریف کنیم....

  • ناشناس
    0

    اقای رییس سالها پیش عیدکه میومدما مردم ایران خوشهال بودیم اما حالا جای خوشهالی را ماتم گرفته چون خیلی از مردم دیگر توان خرید مایحتاج شب عید را ندارند بریج ایرانی 90تومن آجیل گندیده 350تومن اقای ریس جمهورقبل از این که دستور پرداخت عیدی بازنشستگان را صادر کنی دستور جلوی گرانی را صادر فرمایید

  • ماشا
    0

    عیدی نخاستیم
    حقوق اسفند رو چرا بجا کاسه تولت اشتباه گرفتن؟ چرا حقوق اسفند رو اینهمه کم کردن؟! نا سلامتی این آخرین ماه کاری ما بود و بعد سی سااااال دوندگی و خدمت داریم بازنشست میشیم و قراره پاداش آخر خدمت سالی یکماه معادل همین حقوقی که کثافت زدن بهش رو بگیریم!!! حرام اندر حرام اندر حرام مث مردار انسانی...بکجا و بکی باید پناه برد؟

  • ناشناس
    0

    مملکت از این بی حساب تر .برا پرداخت عیدی رییس جمهور باید دستور دهد. پس این همه دفتر و دستک وبریز و بپاش برا چیه ؟

  • ولی متاسفانه عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی وابسته به اسرائیل تاکنون واریز نشده است چرا؟
    0

    عیدی کارکنان و بازنشستگان دولت واریز شد
    ولی متاسفانه عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی وابسته به اسرائیل تاکنون واریز نشده است چرا؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها