12 ساعت سرگردانی مسافران پرواز تهران در فرودگاه کرمانشاه

یکی از مخاطبان با ارسال تصاویری نوشت: پرواز شماره 1290 قشم ایر از فرودگاه کرمانشاه به تهران، بنا بود ساعت 19 و 10 دقیقه دیشب کرمانشاه را به مقصد تهران ترک کند، اما با 12 ساعت تأخیر، هفت صبح امروز انجام شد.

12 ساعت سرگردانی مسافران پرواز تهران در فرودگاه کرمانشاه

یکی از مخاطبان با ارسال تصاویری نوشت: پرواز شماره 1290 قشم ایر از فرودگاه کرمانشاه به تهران، بنا بود ساعت 19 و 10 دقیقه دیشب کرمانشاه را به مقصد تهران ترک کند، اما با 12 ساعت تأخیر، هفت صبح امروز انجام شد.

این مسافر می گوید: مسئولین در طول دیشب سه مرتبه ساعت پرواز را به تأخیر انداخته اند. غیر از این پرواز یک پرواز دیگر دیشب از کرمانشاه به سمت تهران انجام می شد و ما فهمیدیم حدود 25 نفر را به انتخاب خودشان و معلوم نیست بر چه اساسی با آن پرواز فرستادند؛ در حالی که بقیه مسافران همچنان در فرودگاه مانده بودند. به مسافران گفته شد، کسانی که پرواز خارجی داشته اند با آن پرواز رفته اند در حالی که اصلا هیچ چیز عمومی اعلام نکردند.

البته همه این ناهماهنگی ها به مسئولین شرکت های قشم  ایر و آسمان بر می گردد و اتفاقا کارکنان فرودگاه کرمانشاه خیلی صبور و مؤدب با مردم برخورد کرده اند ولی حتی یک نفر هم از سازمان هواپیمایی در فرودگاه پاسخگوی مردم نبوده و شرکت های هواپیمایی هم پاسخگو نیستند.

در نهایت این پرواز ساعت هفت صبح امروز(چهارشنبه 27 بهن ماه) فرودگاه کرمانشاه را ترک کرد.

«جماران» آمادگی دارد تا نظرات مسئولان را در این مورد منعکس کند.

پرواز کرمانشاه به تهران

 

منبع: جماران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها