پیش‌بینی قیمت دلار امروز دوشنبه ۲۵ بهمن

قیمت دلار یکشنبه ۲۵ بهمن حدود ۵۰۰ تومان گران شد، روی پله ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان آرام گفت و احتمالا امروز دوشنبه با همین رقم‌ها خرید و فروش می‌شود

پیش‌بینی قیمت دلار امروز دوشنبه ۲۵ بهمن

 قیمت دلار در بازار آزاد احتمالا امروز دوشنبه بیست‌وپنجم بهمن در پله‌های ابتدایی کانال ۲۷ هزار تومان نوسان خواهد داشت. ارزش این اسکناس روز گذشته با جهش ۵۰۰ تومانی بعد ۱۰ روز به محدوده ۲۷ هزار تومان رسید، روی پله ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان آرام گرفت و در خرید و فروش‌های فردایی تقریبا با همین رقم داد و ستد شد. رشد قیمت روز گذشته دلار درحالی اتفاق افتاد که به‌جز یکی‌دو شایعه، رسما شاهد هیچ سیگنال نگران‌کننده‌ای از مذاکرات وین نبودیم. حتی دیروز امثال میخاییل اولیانوف مذاکره‌کننده ارشد روسیه، از نزدیک بودن تاریخ توافق در پایان گفتگو‌های برجامی خبر داد. با این حال برخی از فعالان ارزی رفتار متفاوت و صعودی بازار را منطقی و موقتی می‌دانند و برخی هم می‌گویند ردپای وقایع این روز‌های روسیه و اوکراین در بازار‌های جهانی دیده شده و در بازار ارز ایران هم بی‌اثر نخواهد بود.

قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت دلار در بازار آزاد یکشنبه بیست‌وچهارم بهمن حدود ۵۰۰ تومان جهش پیدا کرد و بعد ۱۰ روز به کانال ۲۷ هزار تومان وارد شد. اشتیاق اسکناس آمریکایی برای گران شدن از همان ساعات ابتدایی معاملات مشخص بود و حوالی ظهر نرخ این اسکناس با افزایش ۲۰۰ تومانی از ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان به ۲۷ هزار تومان رسید. از ساعت شش عصر شیب صعودی دلار شدت گرفت و ظرف چند دقیقه در بازار آزاد شاهد خرید و فروش این اسکناس با رقم ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان بودیم. رشد ۵۰۰ تومانی دلار منجر به کانال‌نوردی لیر شد و اسکناس ترکیه با رشد ۳۵ تومانی به قیمت دو هزار و ۲۰ تومان فروخته شد. یورو به مرز کانال ۳۱ هزار تومان رسید و با افزایش ۵۱۵ تومانی ۳۰ هزار و ۹۶۵ تومان خرید و فروش شد. در بازار طلا نیز قیمت سکه امامی به ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد. رقمی که در مقایسه با اولین روز هفته افزایش ۱۰۰ هزار تومانی ارزش این قطعه سکه را نشان می‌داد.

 

تغییر قیمت دلار در بازار آزاد

قیمت روز شنبه ۲۳ بهمن

قیمت روز یکشنبه ۲۴ بهمن

تغییر

۲۶ هزار و ۸۳۰ تومان

۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان

۴۷۰ تومان افزایش

تغییر قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی ملی از ابتدای بهمن حوالی مرز ۲۵ هزار تومان نوسان داشته است. ارزش دلار دولتی طی روز‌های گذشته به‌ندرت از این محدوده فاصله گرفته و دیروز هم بدون توجه به اتفاقات بازار آزاد همین روند را در صرافی‌های منتخب شاهد بودیم. یعنی همزمان با افزایش ۵۰۰ تومانی دلار آزاد ارزش این اسکناس در صرافی‌های زیرنظر بانک مرکزی تنها ۱۵ تومان بیشتر شد و به ۲۵ هزار و ۲۷۳ تومان رسید. البته بیشترین قیمت دلار دولتی که برای متقاضیان ارز مسافرتی اهمیت دارد، در معاملات روز گذشته تا ۲۵ هزار و ۳۰۵ تومان بالا آمد، اما نهایتا آخرین رقمی اعلامی دیروز بانک مرکزی برای این اسکناس ۲۵ هزار و ۲۷۳ تومان بود. با احتساب رقم ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان دلار آزاد، دیروز اختلاف قیمت اسکناس آمریکا در بازار و صرافی‌ها به حدود دو هزار تومان افزایش پیدا کرد.

تغییر قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت روز شنبه ۲۳ بهمن

قیمت روز یکشنبه ۲۴ بهمن

تغییر

۲۵ هزار و ۲۵۸ تومان

۲۵ هزار و ۲۷۳ تومان

۱۵ تومان افزایش

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی دیروز روند صعودی داشت. معامله‌گران عمده ساعت ۱۰ دیشب درحالی دلار فردایی را ۲۷ هزار و ۲۵۰ تومان قیمت‌گذاری کردند که در شروع معاملات پشت‌خطی لفظ‌ها و ارقام پیشنهادی در کانال ۲۶ هزار تومان قرار داشت. نرخ دلار در معاملات عمده دیروز از رقم ۲۶ هزار و ۹۰۰ تومان که کمترین ارزش آن محسوب می‌شد، ۳۵۰ تومان بالا آمد و روی عدد ۲۶ هزار و ۲۵۰ تومان آرام گرفت. از طرفی دلار آزاد با رقم ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان به کار خود پایان داده بود و این اعداد از روند آرام بازار در شروع معاملات امروز دوشنبه بیست‌وپنجم بهمن حکایت دارند. به‌نظر می‌رسد، معامله‌گران عمده بعد جهش ۵۰۰ تومانی روز گذشته دلار آزاد، در خرید و فروش‌های فردایی دست به عصا شدند.

تغییر قیمت دلار در معاملات پشت‌خطی

شروع معاملات

کف قیمت

سقف قیمت

نوسان

۲۶ هزار و ۹۰۰ تومان

۲۶ هزار و ۹۰۰ تومان

۲۷ هزار و ۲۹۰ تومان

۳۹۰ تومان

منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها