سیگنال مثبت مذاکرات به بازار خودرو؛ قیمت ها چه تغییری کرد؟

بازار خودرو امروز در انتظار اخبار خوش از وین است و در حالی که دیروز در واکنش به مذاکرات ترمز قیمت در این بازار کشیده شده و اغلب خودروها بدون تغییر نرخ فروخته شدند، امروز قیمت بسیاری از انواع خودرو کاهشی شده است.

سیگنال مثبت مذاکرات به بازار خودرو؛ قیمت ها چه تغییری کرد؟

گزارش میدانی از بازار امروز خودرو نشان می‌دهد که در بازار امروز بهای پژو 206 تیپ دو همچنان بدون تغییر و با نرخ 267 میلیون تومان معامله می‌شود و پژو پارس معمولی با 3 میلیون تومان کاهش قیمت به نرخ 287 میلیون تومان عرضه می‌شود.

پژو 206 تیپ پنج اما 6 میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده و هم اکنون با قیمت 330 میلیون تومان معامله می‌شود.

امروز قیمت سمند ال.ایکس هم 2 میلیون تومان افزایش داشت و با نرخ 272 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

خودروی دنا معمولی هم که هفته گذشته بی‌وقفه صعودی بود امروز بدون تغییر قیمت فروخته می‌شود. بهای این خودرو هم اکنون 366 میلیون تومان است و دنا اتومات با 5 میلیون تومان کاهش قیمت 490 میلیون تومان معامله می‌شود.

پراید 111 امروز یک میلیون تومان دیگر کاهش قیمت را تجربه کرد و با نرخ 188 میلیون تومان معامله می‌شود و پراید 131 هم با 2 میلیون تومان کاهش قیمت به نرخ 171 میلیون تومان رسیده است و پراید 151 با نرخ 164 میلیون تومان معامله می‌شود.

تیبا معمولی امروز یک میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به نرخ 181 میلیون تومان رسیده است و تیبا دو پلاس هم بدون تغییر قیمت، با نرخ 186 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

ساینا دنده‌ای امروز یک میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و با بهای 194 میلیون تومان معامله می‌شود و کوئیک دنده‌ای به 194 میلیون تومان رسیده است. بهای کوئیک.آر هم در بازار امروز 200 میلیون تومان است.

منبع: اقتصاد آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها