پراید باز هم گران شد

پراید خصوصا قیمت پراید ۱۱۱ هاچبک با وجود عدم تداوم تولید در سال جاری، همچنان یکی از مهمترین شاخصه‌های بازار ایران محسوب می‌شود و در حال حاضر برابر ۱۸۹ میلیون تومان است که افزایش یک میلیونی نسبت به دو شنبه هفته قبل را نشان می‌دهد.

پراید باز هم گران شد

در برخی منابع قیمت‌های دیگری نیز برای این خودرو اعلام شده که درمجموع به دلیل شرایط خاص فعلی و انتظار فعالان بازار برای مشخص شدن نتیجه مذاکرات و رفع تحریم ها، هم اکنون نمی‎توان چندان روی ثبات و پایداری قیمت خودروها در بازار آزاد حساب باز کرد.

سایپا ۱۵۱ یا همان پراید وانت طی روز دو شنبه ۱۸ بهمن در گرانترین مدل خود یعنی نسخه پلاس مدل ۱۴۰۰، به قیمتی نزدیک ۱۸۲ میلیون تومان رسیده که آن هم صعودی یک میلیونی نسبت به هفته پیش را نشان می‌دهد. قیمت پراید ۱۳۱ مدل ۹۹ و قیمت پراید ۱۳۲ مدل ۹۸ نیز به ترتیب رکوردی در حدود ۱۷۴ و ۱۶۱ میلیون تومان را در روز دو شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ثبت کرده‌اند که حکایت از افزایش دو میلیونی قیمت پراید ۱۳۱ نسبت به دو شنبه هفته دارد.

قیمت روز پراید در بازار – بهمن ۱۴۰۰

نوع خودرو

مدل

کارکرد (کیلومتر)

قیمت (تومان)

پراید ۱۱۱ SE

۱۳۹۹

صفر

۱۸۹ میلیون

پراید وانت ۱۵۱ SE

۱۳۹۹

صفر

۱۶۳ میلیون

پراید وانت ۱۵۱ SE

۱۴۰۰

صفر

۱۶۸ میلیون

پراید ۱۳۲ SE

۱۳۹۸

صفر

۱۶۱ میلیون

پراید ۱۳۱ SE

۱۳۹۹

صفر

۱۷۴ میلیون

پراید وانت ۱۵۱ پلاس

۱۴۰۰

صفر

۱۸۲ میلیون

پراید ۱۳۱ SE

۱۳۹۶

۹۸ هزار

۱۳۲ میلیون

پراید ۱۳۱ SE - دوگانه

۱۳۹۵

۱۱۸ هزار

۱۲۹ میلیون

پراید ۱۱۱ SE

۱۳۹۶

۹۸ هزار

۱۴۳ میلیون

پراید ۱۳۲ SE

۱۳۹۴

۱۳۷ هزار

۱۱۲ میلیون

پراید ۱۱۱ SE

۱۳۹۸

۵۸ هزار

۱۵۱ میلیون

منبع: اقتصاد آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • محمد
    0

    سر مردم رو با قیمت پرایدو سیب زمینی گرم کردن خدا به خیر کنه

  • رضا خرسند
    1

    در امارات متحد عربی وسایرکشورهای همسایه ما منهای طالبان غار نشین که به نام اسلام عزیز مردم بیچاره افغانستان به عصر حجر برده اند.یک کارگر و کارمند ساده با حقوق ماهیانه ۱۵۰۰تا۲۰۰۰دلار در این کشورهامیتواند با پس انداز یکسال خودسانتافه ۲۰۲۱ خرید کند در ایران با ۵پنج میلیون حقوق ماهیانه برای سانتافه ۲۰۱۷صفر که به همت سیاستهای ناکارآمد مسولین ۲۳۰۰دومیلیاردوسیصد شده مدت زمان خرید آن به نزدیک ۳۹سال می‌باشد.عمق فاجعه وفلاکت وفقر ورفاه اجتماعی مردم ببینید.درتاریخ فک کنم بی سابق هست.

  • ناشناس
    4

    ای کاش دردولت قبل ک پراید7میلیونی رسیدبه 150میلیون به بالاهمین تیترهارامیزدید. بانی و پایه گذارنابودی اقتصادرانت بازان اصلاحات.اخوندی نعمت زاده. کلانتری.جهانگیری وفریدون کدامش اصولگرابوده تواین چندسال؟؟ هرجافساده ردی از باندبی ایمان غرب لیس پیدامیشه

  • اهن
    0

    ؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    سلام آیا هیچ قدرت وتوان مدیریتی درکشورپیدانمی شودکه این همه ظلم وستمی راکه این دوخودروسازداخلی (زالوصفت )خون مردم رامکیده اندومردم راافسرده وبی حوصله کرده اند سرجایشان بنشاند؟!!!

  • ناشناس
    0

    آفرین به غیرت این ملت پولدار

  • مری
    0

    تا موقعیکه فساد و مسعولین فاسد هستند و یه عده هم پاچه خوار اینا پراید یک میلیاردیم میاد

  • ناشناس
    0

    هر چه قیمت سفرهای اسنپ و تپسی بالاتر میرود ، قیمت این ارابه نیز بالاتر رود

  • ناشناس
    0

    دست میر سلیم درد نکنه گک هم داره با ملت .دولت و مجلس لج می کنه ..پله مافیای خودرو حمایت می کنه ..آخه چرا باید این برای ملت تصمیم بگیره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها