قصه پرغصه خودروسازی/ شانس برنده شدن در لاتاری آمریکا ۳ برابر شانس برنده شدن در قرعه کشی ایران خودرو است!

رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از تولیدکنندگان و مسئولان اقتصادی از کیفیت خودروهای داخلی انتقاد کردند.

قصه پرغصه خودروسازی/ شانس برنده شدن در لاتاری آمریکا ۳ برابر شانس برنده شدن در قرعه کشی ایران خودرو است!

صنعت خودرو؛ این قصه پرغصه در میان صنایع تولیدی در ایران. صنعتی که پس از سال های متمادی همچنان محصولی با قیمتی گزاف و کیفیتی حداقلی را ارائه می‌دهد، خدمات پس از فروش چندانی ندارد و برای خرید همین محصول گران و بی کیفیت نیز قرعه کشی برگزار می‌کند تا کار به بخت و اقبال کشیده شود. آش آنقدر شور شده که در ثبت نام قرعه کشی اخیر ایران خودرو، از بین ۵ میلیون شرکت کننده، شانس با ۱۲ هزار نفر یار بوده است و این یعنی از هر ۴۱۶ نفر که برای خرید خودرو ثبت نام می‌کنند ققط یک نفر برنده می‌شود. این در حالی است که شانس برنده شدن در لاتاری آمریکا ۳ برابر است.

رهبر انقلاب با بیان اینکه با وجود حمایت زیاد از صنعت خودرو در کشور، کیفیت خودرو خوب نیست، فرمودند: مردم ناراضی‌اند و حق با مردم است.

خبرفوری تلاش دارد تحت کمپین #حق_با_مردم_است تا زمان حصول نتایج مطلوب مصرانه پیگیر مطالبات مردمی پیرامون کیفیت خودرو باشد.

این گزارش را ببینید.

حجم ویدیو: 10.67M | مدت زمان ویدیو: 00:02:27 | دانلود ویدیو
منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 17
  • حامد
    1

    تا بود ملا و مفتی به روز بدتر از این هم بیوفتی

  • صابر
    0

    خودروهایی ک دیکه حتی کشور عراق هم خواهان اون نیس به قیمت گزاف
    به مردم ایران فروخته میشه تازه اونم با قرعه کشی های مسخرشون
    ای کاش ما مردم هم برای خودمون ارزش قائل میشدیم با نخریدن با ثبت نام نکردن به این خودروساز ها میفهومندیم ک ارزش مردم ایران این خفت خاری ها نیس ولی امان از مردمی ک هر جنسی ک گرانتر باشه برای خریدش صف میکشن و باغث میشن سو استفاده همچنان باقی بمونه

  • خسته
    0

    همه باهم دست دردست هم دولت و خودرو ساز !هدف چاپیدن ملت

  • سانسورچی
    0

    همین الان هم جنگ زرگری راه انداختند مطمئن باشید حالا حالاها این دو خودروساز به تولید بی کیفیت و گران خود ادامه خواهند داد و آب از آب تکان نخواهد خورد

  • دن کیشوت
    1

    سرمایه داری رانتی و ایجاد انحصار نتیجه اش همین است و روز به روز هم بدتر خواهد شد چرا که این رانتخواران همه کسانی هستند که یک شبه ثروت اندوخته و آن را خرج لا ابالی گری هایشان می کنند و طمعشان هر لحظه بیشتر میشود برای چپاول ملت، برای مسوولین نظام مثل آب خوردن است که مشکل را حل کنند، کافی است انحصار را برداشته، به افراد متخصص و مدیران واقعی فرصت تولید و رقابت فراهم کرده، واردات خودرو خارجی را بدون تعرفه گمرکی آزاد کنند، آنگاه شاهد خواهیم بود که ایران خودرو و سایپا به غلط کردن بیفتند و به ملت التماس کنند که با ارزانترین قیمت تولیداتشان را بخرند، اما این کار هیچ وقت انجام نخواهد شد چراکه همان مسوولین شریک دزد و رفیق قافله اند، فرصت رانت را همانها داده اند با این شرط که حق حساب بگیرند که میگیرند، تنها راه انقلاب مردمی است و دستگیری و اعدام همه رانتخواران از بزرگ و کوچک!

  • کارگر
    0

    خبر فوری مواظب باش تطمیع نشی

  • ناشناس
    0

    دو سه روز دیگه اینم فراموش میشه.

  • ناشناس
    1

    احسنت بر ملت مقاوم و سرسخت ایران اجرکم عندالله
    خلایق هرچه لایق

  • قلی
    1

    سجود و بوسه به خاک شراب خورده کفر
    هزار مرتبه خوش تر از این مسلمانی

  • حامد رضاپور جمور
    1

    تمام کسانی که الان از وضعیت خودروسازی انتقاد می کنند سالهاست از موضوع خبر داشته اند و سازمانهای مطبوعشان سودبر فروش‌های خودروسازان که گران‌فروشی به مردم بی پناه بوده است بوده اند...دوباره یه نمایشی راه انداخته اند و انداخته اید تا مردم بدبخت ایران را فریب دهید...همه یکشبه منتقد خودروسازی شده اند...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اگر واقعا راست میگن یک باراعلام کنن مردم ماشین نخرن حرامه...همش دروغ اینافیلمشونه

  • محمدعلی
    4

    خبر فوری هم از این دوتا گاری ساز زیر میزی می خواد
    "خبرفوری تلاش دارد تحت کمپین #حق_با_مردم_است تا زمان حصول نتایج مطلوب مصرانه پیگیر مطالبات مردمی پیرامون کیفیت خودرو باشد."

  • ظاهر
    1

    ۲۴ مرحله ثبت نام کردم برنده نشدم برا استفاده خودم لازم دارم خجالت بکشید ملت و سر کار گزاشتید

  • یکی از مردم
    0

    و البته تفاوتشون هم اینه که با برنده شدن گرین کارت میری به سوی زندگی(واقعی) با ایران خودرو میری اون دنیا!

  • ایرانی
    0

    اشتباه بزرگ دولت اینست که تمام حمایت‌ها را قبل از دریافت محصول مرغوب می‌کند واگر شرط کند که به ازای هر خودرو باکیفیت، فلان حمایت را میکنم آنگاه خودروساز مجبور به ارائه خودرو باکیفیت است. اینکه آنها رگ خواب دولت دستشان است وباهر خودروی تولیدی از حمایت دولت برخوردارند هیچگاه موجب پرورش یک تولید کننده خوب نخواهیم شد. تنها با ریخت وپاش پول وحمایتهای زیاد واغلب مخرب نمی‌توان پیشرفتی حاصل کرد.شما یک سال به آنها فرصت دهید فقط به تولید نمونه هایی از خودرو باکیفیت بپردازند نه تیراژ بالا وبی کیفیت وکمبود را از خارج وارد کنید اگر هرخودروساز موفق به تولید خودرو با کیفیت شد آنگاه امتیاز داده تا تیراژرا بالا ببرد.

  • مردم
    0

    خودرو سازها قصه چی دارن سالیان سال است دارن مردم را سر کیسه می کنند و کل نسولین سالهاس دارن میکن چون تحریم هستیم

  • ناشناس
    0

    صنعت خودرو سازی راه چپاول ملت بوده وهست و دست رو دست گذاشتن تا جان ومال مردم به فنا رفت وقت عمل هست تعطیلش کنند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها