دستور شهردار تهران پس از بیانات رهبر انقلاب: تشکیل قرارگاه جهادی مسکن برای ارتقای صنعت ساخت

تاکید رهبر انقلاب بر به حق بودن نارضایتی‌های مردم از مسائل معیشتی، مدیران را واداشته تا با دقت‌نظر بیشتری به مطالبات مردم توجه نشان دهند.

دستور شهردار تهران پس از بیانات رهبر انقلاب: تشکیل قرارگاه جهادی مسکن برای ارتقای صنعت ساخت

یکی از مسائلی که در سالهای اخیر باعث به‌وجود آمدن دغدغه‌هایی در میان مردم شده، مسائل مربوط،به بازار مسکن است که با رشد شدید قیمتها روبرو بوده است.

استفاده از ظرفیت‌های شهری برای ساخت مسکن، به‌ویژه در شهر تهران باعث شده تا شهرداری هم برای رفع نیازهای مردم آستین بالا بزند.

در همین راستا، در پی ابراز ناخرسندی رهبر انقلاب در دیدار روز گذشته از اوضاع مسکن در کشور، شهردار تهران با صدور دستوری همه مدیران و شهرداران مناطق مختلف شهر را موظف به شناسایی همه ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل برای افزایش میزان تولید مسکن و مانع‌زدایی برای ارتقای صنعت ساخت کرد.

همچنین با دستور علیرضا زکانی، حمیدرضا صارمی معاون معماری و شهرسازی بعنوان رئیس قرارگاه جهادی مسکن شهرداری تهران منصوب شد.

حالا نگاه‌ها به دولت رئیسی است که پس از تدبیر شهردار تهران، چطور از ظرفیت‌های شهری در پایتخت برای کاهش نارضایتی‌های مردم استفاده کند.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    باید بشما شوک وارد بشه تا کاری انجام دهید اخه تورو به چکار این حرفها اقای خالی بند

  • ناشناس
    0

    بله قرار گاهتا بساز و بودجه میلیاردی بهش تخصیص بده ویک لوده زاده را به نون نوا برسون .طبق معمول گرفتن ماهی از اب گل الود .دوباره یه مستمسک جدید برا بخور بخور دستتون افتاد .

  • شهرابی
    0

    همه چی گرون بشه ۷ برابر بشه قیمت همه چی مسکن ارزون بمونه؟!!!! خدا عقل بده و شعور

  • امیراز گودسیددرویش شوش
    0

    با سلام خدمت شهردار محترم تهران.../بزرگوار...در محل ما زمینهای زیادی موجود است که متعلق به شهرداری بوده و هست...اما متأسفانه به جای استفاده از این زمینها جهت ساخت مسکن...آنها را جای طلب به اشخاص و ارگانها میدهند...ویکی از این زمینها را هم که جهت پروژه ساخت کلید به کلید شهرداری معرفی کرده...فقط آمده اند چند عکس یادگاری با شما گرفته اند و رفته اند که رفته اند!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها