خبر مهم یک نماینده از تصمیم مجلس برای قیمت بنزین

در گزارش زیر درباره تصمیم احتمالی دولت درباره قیمت بنزین توضیح داده شده است.

خبر مهم یک نماینده از تصمیم مجلس برای قیمت بنزین

مالک شریعتی نیاسر،  عضو کمیسیون انرژی مجلس گفته است: قیمت بنزین در لایحه بودجه سال آینده به قیمت امسال پیشنهاد شده است از همین رو بنزین سهمیه‌ای یک هزار و ۵۰۰ تومان و بنزین آزاد نیز ۳ هزار تومان خواهد بود.

در بخش دیگری از گزارش درباره نیاز گاز طبیعی واحدهای نیروگاهی آمده است؛ در روزهای اخیر تنها ۲۵ درصد از نیاز گاز طبیعی واحدهای نیروگاهی به آن‌ها تحویل شده است، در حالی که میزان مصرف گاز طبیعی در خانه‌ها به منظور گرمایش به ۶۹۲ میلیون متر مکعب رسیده است.   

بر اساس این اطلاعات، در حال حاضر ۷۰ درصد از ذخایر سوخت مایع نیروگاه‌های کشور از جمله گازوئیل و نفت کوره خالی شده است و تنها ۳۰ درصد از این مخازن قابلیت استفاده در نیروگاه‌های کشور را دارا است. 

بر این اساس روند تامین سوخت مایع نیز در روزهای پایانی دی‌ماه و ابتدای بهمن ماه سال ۱۴۰۰ با کاهش ۴۰ درصدی مواجه شده و از ۳۹ میلیون متر مکعب به ۲۴ میلیون متر مکعب رسیده است.

منبع: اقتصاد نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    4

    جرات دارید زیاد کنید تا باباتونو در بیاریم

    نظرات شما -
    • .
      9

      الکی فیگور نگیر.۹۸ زیاد کردن هیچ غلطی هم نتونستی بکنی

    • .
      8

      باد شکمتو خالی نکن .

    • ناشناس
      0

      بشار اسد و شیخ نصرالله پول لازم شد باز

    • 0

      نامرد هستند بی غیرتها اگر مرد باشند دست خالی میان جلو نه با ماشینهای زرهپوش در مقابل پوست و استخوان میدانید که یک عده ساندیس خورهای بزدل هستند

  • ریزبین
    0

    بنزین گران نشده اما چون پنیرهای بسته بندی از طول وعرض ان زده شده ویابه تعبیری بنزین سهمیه ای از شصت لیتر در ماه به ۱۵ یا ۲۰ لیتر تقلیل یافته است .در عجبم که چرا عده ای خلق را نادان پندارند در حالی که خود از اکابر جاهلانند .

  • حمید
    7

    چرا باید ثرتمندان از یارانه بنزین استفاده می کنند و فقرا نیز روزی خود را در بین زباله ها می گردند؟ تا کی این بی عدالتی در مملکت اسلامی ادامه خواهد یافت؟چرا مسئولان نظام یارانه بنزین را به فاقدان خودر نمی دهند؟ آیا گوش شنوانی نیست؟ عدالت چیست؟ چرا عدالت فقط در حرف و سخن است ودر عمل هیچ خبری از عدالت وجود ندارد؟

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      بنده خدا یارانه بنزین برداشته بشه همه چیز گرونتر میشه چرا اینو نمی فهمید بهت یارانه میده از اونطرف ده برابرش رو ازت پس خواهد گرفت

    • بینام
      0

      بابا دلت خوشه ها اگر بنزین کم بشه و به فقرا داده بشه مطمئن باش باز همه چیز گرانتر میشه باز دودش تو چشم فقرا میره و پولدار وضعش بهتر میشه تا بدتر.

  • ناشناس
    0

    تمام اشرار سطح خیابان و زندانها همدستان اینها هستند در زمان اعتراضات به دستور حکومت اقدام به تخریب اموال دولت میکنند تا بهانه دست نیروز انتظامی دهند و حک مت از این بهانه برای خاموش کردن اعتراضات مسالمت آمیز استفاده میکند

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      آفرین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها