قائم مقام نوآوران فردای کیش:

دانش مدیریت مالی را بومی سازی کرده ایم

قائم مقام شرکت نوآوران فردای کیش می گوید: توانسته ایم دانش مدیریت مالی را با توجه به فرهنگ ایرانی بومی سازی و اجرا کنیم.

دانش مدیریت مالی را بومی سازی کرده ایم

مهندس محمود عنایتی در گفت و گو با خبرنگار خبرفوری درباره فعالیت ها و چشم انداز آینده شرکت نوآوران فردای کیش گفت: حسابداری چهار نسل را در دنیا گذرانده است که یکی نسل اول و شامل سیاهه نویسی و دفتر نویسی بود، بعد نسل حسابداری مالی که نرم افزارهای مالی وارد بازار شدند، نسل سوم نسل حسابداری مدیریت است که موضوع آنالیز و تجزیه و تحلیل مطرح شد و نسل چهارم نسل حسابداری اجتماعی و اقتصادی است به طوری که در این نوع حسابداری افراد  در دنیا آنالیز مالی می شوند.

 وی افزود: امروز در ایران در  نسل حسابداری مالی مانده ایم و شرکت نوآوران فردای کیش در طرح تحول در حسابداری و مدیریت مالی قصد دارد حسابداری تحلیلی و رویکردهای روز را انتقال دهد به طوری که برای صاحبان کسب و کارها قابل استفاده شود.

عنایتی با تاکید براینکه تمام خدمات طراحی شده در این شرکت با هدف انتقال دانش مدیریت مالی  صورت گرفته است تصریح کرد: اقدام شاخص دیگری که وجود دارد این است که توانسته ایم در این مدت، مدیریت مالی را بومی سازی کرده و آن را با شرایط و فرهنگ ایران و ساختار نگهداری حساب ها و ملاحظاتی که وجود دارد به اجرا در آوریم .

 قائم مقام شرکت نورآوران فردای کیش در ادامه خاطرنشان کرد: برآورد ما نشان می دهد که حدود 28 هزار میلیارد تومان در بخش امور مالی شرکت ها هزینه می شود و با برنامه ریزی صورت گرفته فعالیتی را طراحی کرده ایم که ظرف مدت 5 سال دو دهم درصد از این مبلغ را بتوانیم بدست بیاوریم و این طرح برای اینکه قابلیت اجرایی داشته باشد در بستر فناوری اطلاعات اتفاق می افتد چراکه دانش مدیریت دانش گرانی است، از این جهت،پنل های اختصاصی را برای همه سرویس دهنده ها و سرویس گیرنده ها در بستر فناوری ایجاد می شود به طوری که اگر قرار به آموزش است در همان بستر باشد و انتقال اطلاعات در این مسیرباشد. 

وی خاطرنشان کرد: به غیر از خدمات تحلیلی که دانش خاصی است و داریم به صورت دانش محور روی  آن کار می‌کنیم و برنامه داریم که از سال سوم به بعد با استفاده از هوش مصنوعی این کار صورت بگیرد و سرویس ها به مشتریان ارائه شود.

قائم مقام شرکت نوآوران فردای کیش با بیان اینکه در چند هفته آینده پلان جدیدی با عنوان سواد مالی ارائه می شود که می تواند جذاب و کاربردی باشد تاکید کرد: در ارائه خدمات خود از نیروهای درجه یک کشور  استفاده میکنیم  چراکه خط قرمز  ما انتقال با کیفیت خدما ت است، خدماتی که موثر و قابل استفاده در کسب و کارها باشد.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    مثلا از این به بعد دو دو تا میشه10 تا یا دو تا ؟جهانگیر شاه قهوه تلخ .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها