معاون اول رئیس جمهور:

تا پایان سال درخواست هیچ افزایش قیمتی در ستاد تنظیم بازار بررسی نخواهد شد

معاون اول رئیس جمهور گفت: باید اقدامات انجام شده ستاد تنظیم بازار به صورت ویژه‌تر ادامه یابد تا شاهد هیچگونه افزایش قیمت نباشیم.

تا پایان سال درخواست هیچ افزایش قیمتی در ستاد تنظیم بازار بررسی نخواهد شد

جلسه ستاد تنظیم بازار ظهر امروز (چهارشنبه) به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد.

مخبر در این جلسه گفت: باید اقدامات انجام شده ستاد تنظیم بازار برای فراوانی اقلام، ثبات بازار و جلوگیری از گرانی‌ها تا پایان سال جاری و به ویژه در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به صورت ویژه‌تر ادامه یابد تا شاهد هیچگونه افزایش قیمت و گرانی در کالا‌های هدف و اقلام اساسی و نیاز‌های مردم وجود نداشته باشد.

به گفته معاون اول رئیس جمهور، تا پایان سال درخواست هیچ افزایش قیمتی در ستاد تنظیم بازار بررسی نخواهد شد و دستگاه‌های ذیربط با اهتمام بیشتری در این حوزه عمل نمایند.

در این جلسه که وزرای صمت، جهاد کشاورزی، دادگستری، راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، سخنگوی دولت و شهردار تهران حضور داشتند، وزارت راه گزارشی از وضع موجود و نیازمندی‌های بخش خدمات حمل بار برون شهری و اقدامات و سیاست‌های حمایتی اتخاذ شده در کارگروه پایش وضعیت حمل و نقل کشور ارائه کرد.

در این جلسه مقرر شد با افزایش ظرفیت شبکه توزیع هوشمند و مراکز و میادین میوه و تره بار تا پایان سال جاری اقلام مورد نیاز مردم در سریعترین زمان و آسانترین راه به دست مردم برسد.

پیش از این هم در هشتم دی ماه جلسه تنظیم بازار برگزار شد؛ معاون اول رئیس جمهور در آن جلسه هم گفته بود که همه دستگاه‌های نظارتی، انتظامی و امنیتی موظف هستند با نظارت جدی و افزایش بازرسی‌ها، از احتکار کالاها ممانعت به عمل آورند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • شرمنده ملت
    0

    البته بجز سکه و ارز و ماشین و مسکن که اینها دست دولت انقلابی نیست کار دلال‌ها ست

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      عجب !!!
      راستی از یارانه نقدی چه خبر!!!؟بقول بعضیا(یارانه بدیم ،مجبوریم قیمتا رو بالا ببریم)!!!این واقعا شده بهانه بعضی مسوولان!!!؟؟🤔
      واقعا جای تعجب ،تا رسید به مردم و (افزایش یارانه ها) .....!!!!!!
      با منطق مردم جور در نمیات !!!؛
      چند ساله کالاها و حاملهای انرژی به طرز اسفناکی افزایش قیمت داشتند ،حالا به مسولین سفارش میکنیم ،به همان موجب افزایش کالا میبایستی یارانه ها هم افزایش پیدا کنه ،بهونه تورم و غیره ..رو میارن !!!؟واقعا که عجبا!!!!!! و جای تاسف!!!
      در اخر کلام ،مسولان اگر نمیخواهند به درد مردم برسن ،پس بی زحمت قیمت کالاها رو به (۱۰سال )پیش برگردونید،که عدالت صورت گیرد.!!!!!

    • ناشناس
      0

      از این تریبون به مسوولین مملکتی ،
      ۱-کاهش قیمت کالاها باید صورت بگیرد .
      ۲-یارانه های نقدی باید افزایش یابد.
      ۳-نرخک حاملهای انرژی بیش از حد افزایش یافته و مبالغ سنگینی (تحت عنوان ، مالیات ،ارزش افزوده ،و...در قبضها ،جا داده شده )غیر منطقی میباشد،و میبایست تعدیل شوند.
      !!!!!! ؟؟؟؟

  • مجید عبوسی
    0

    پس مخپر با این اعترافت نشان دادی که عامل اصلی افزایش قیمت ها خودت میباشی.

  • ناشناس
    0

    نه باباراست میگی توروخدا

  • گاف
    0

    دروغگو بیشتر از مدیریت زمان بگو.

  • ناشناس
    0

    بابا رحم کن کمر گرونی را شکستی با این کارت .

  • ناشناس
    0

    البته فقط کالاهایی که دست دولت هست گران تر میشود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها