کاهش 2 هزار تومانی قیمت گوشت گوساله

گوشت تازه گوساله در میادین میوه و تره‌بار 2هزار تومان ارزان شد.

کاهش 2 هزار تومانی قیمت گوشت گوساله

در میان انواع محصولات پروتئینی که در میادین میوه وتره‌بار عرضه می‌شود، گوشت تازه گوساله و تخم مرغ، محصولاتی هستند که در 2 ماه اخیر تغییر قیمت داشته‌اند.
براساس آخرین نرخنامه میادین، قیمت گوشت تازه گوسفندی و مرغ از آذرماه تا امروز در میادین بدون تغییر بوده است.  اما انواع قطعات گوشت گوساله به‌طور میانگین 2.600تومان کاهش قیمت داشته است. البته طی همین مدت گوشت خورشتی گوسفندی و گوساله با جهش قیمت مواجه بوده و خورشتی گوسفندی 13هزار تومان و گوساله 10هزار تومان در هر کیلو گران شده‌اند. قیمت هر کیلو گوشت خورشتی گوسفندی ابتدای آذرماه 160.800تومان بود که در نرخنامه جدید به 173هزار تومان رسیده است. گوشت خورشتی گوساله هم از 161.100تومان 2 ماه پیش به 171.100تومان در هر کیلوگرم رسیده است. 
در ماه‌های اخیر به‌منظور تنظیم بازار و جلوگیری‌ از افزایش قیمت، گوشت منجمد گوسفندی و گوساله تولید داخل نیز در میادین عرضه شده است. هر کیلو سردست منجمد گوساله 126هزار تومان، هر کیلو ران گوساله منجمد 128هزار تومان، هر کیلو سردست گوسفندی منجمد 107هزار تومان و هر کیلو ران گوسفندی منجمد 115هزار تومان در نرخنامه قیمت خورده است. مرغ گرم نیز هم‌اکنون با قیمت 27.770تومان و هر شانه 30عددی تخم مرغ با قیمت 42هزار تومان عرضه می‌شود. در میادین میوه‌ و تره‌بار در کنار محصولات پروتئینی معمول، گوشت بوقلمون با میانگین قیمت هرکیلو 34.900تومان و بلدرچین با قیمت هر کیلو 59هزار تومان به فروش می‌رسد. بلدرچین در 2 ماه اخیر 8هزار تومان ارزان شده است.

 

منبع: همشهری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • احمد
    0

    اول ۱۰۰درصد میبرن بالا بعدا ۵درصد میارن پایین ومیگن ارزان شد این ترفند ها خیلی قدیمی شدند یه بچه ابتدایی هم اینو میفهمه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها