سهامداران پول جدید به بورس نیاورند

در حالی که در میانه بازار سهام امروز شاخص کل با حدود ۳۰۰۰ واحد مثبت بود در ادامه روند منفی به خود گرفت و با ۴۲۷۰ واحد افت به کار خود پایان داد.

سهامداران پول جدید به بورس نیاورند

علی عصاری، کارشناس بازار سهام گفت: امروز شاهد این بودیم که بازار تا حدود ۱۱ صبح حرکت مثبتی داشت و بعد از آن قوی‌تر از حرکت مثبت، منفی شد. این شرایط نشان از این است که یا شاخص در حال کنترل شدن است یا فرصتی برای خروج برخی از سهامداران است. به این ترتیب که قیمت را برای سهامدار جذاب و از آنجا به بعد میزان بیشتری از سهم را خارج می‌کنند.

وی ادامه داد: این حرکت قبلا هم در تک‌سهم‌ها انجام می‌شد و اتفاق خوشایندی نیست. ما هر روز شاهد خروج نقدینگی از بازار هستیم و این بورس را شکننده می‌کند. شرایط بازار اصلا مساعد نیست و من توصیه نمی‌کنم که سهامداران پول جدیدی وارد کنند. همچنین افراد باید میانگین کم کردن و کارهای این‌چنینی را فراموش کنند.

عصاری عنوان کرد: در بازار فردا هم همین برنامه هست. احتمالا اندکی مثبت برای تشویق ورود به بورس و مجدد منفی. البته بازار فردا باید متعادل‌تر از این چند روز باشد، اما متاسفانه خروج نقدینگی بازار را به باتلاقی تبدیل کرده که افراد را به سمت خود می‌کشاند. در میان و بلندمدت توصیه‌ای به ورود پول نمی‌کنم مگر اینکه روند و حرکت بازار همراه با ورود نقدینگی به بازار عوض شود.

منبع: تجارت نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    1

    آقای محسن رضایی و تیم اقتصادی دولت دارن درستش میکنن . کلا دارن پول مردمو را آّ میکنن ، تا تهشو ببینن و درستش کنن ولی تو این وسط چند هزار نفر طلاق گرفتن و سکته کردن و بیچاره شدن خدا داند . تو ایران خدا درو غ ها و دزدی های مسئولان را نمی بیند

  • ناشناس
    0

    زندگی میلیون ها مردم را کاملا دستوری نابود کردید فقط نابودی شما ما را خوشحال خواهد کرد نه دیگر رشد بورس

  • حسن
    0

    پس مشکل دولت قبل نبود اقتصاد مملکت رو به نابودی هست . هر روز داریم توی بورس ضرر میکنیم و مسئولین بی خیال نشستند و فکر نجات فلسطین هستند

  • ناشناس
    0

    آقا زاده ها با دزدی وغارت مردم تو کشورهای خارجی عشق حال صفا میکنند
    وبعد اقاها اینجا دستشون تا خرخره تو‌گلوی مردم کرده اند

  • ناشناس
    0

    هیچکس پول خود را وارد بورس نمیکند به جز دو طیف:۱-دلالان ودزدان فاسد که بورس را به این روز انداخته اند،وپول را هم به عنوان دام وتله به بورس واریز میکنند که برخی افراد تازه واردونا آگاه را به قربانگاه بکشند وجیبشان را خالی کنند۲-طیف دیگر کسانی هستند که خر مغزشان راگاز گرفته باشد!!!!

  • علی
    0

    ببینید اوضاع چقدر افتضاحه که یه کارشناس رسما اعلام می کنه "میانگین کم کردن رو فراموش کنید.
    خوبه این اولویت اولش بود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها