وام ازدواج افزایش یافت / ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از افزایش وام ازدواج خبر داد.

وام ازدواج افزایش یافت / ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون

ولی اسماعیلی گفت: در لایحه بودجه سال آینده دولت رقمی برای وام ازدواج مشخص نشده است و کمیسیون اجتماعی مصوب کرده است رقم این وام ۱۵۰ میلیون تومان برای هر زوج باشد و در صورتی که زوج زیر ۲۵ سال و زوجه زیر ۲۳ سال سن داشته باشند هر کدام می توانند ۱۰۰ میلیون تومان بیشتر وام بگیرند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • علی
    1

    وام ازدواج دولت مثل مهریس که داده کی گرفته که تونسته ده تا ضامن برای بانک جور کنه جوانان رو سر کار گذاشتند با وعده وعید های دروغ برید از اونهایی که هفت خوان رستم رو رد کردند چند تا ضامن دولتی جور کردن و به هزاران کس و ناکس التماس کردند و وام ازدواج رو گرفتند بپرسید خدمتتون عرض میکنند چه مراحای طی کردن و چقدر خودشون رو کوچیک کردن برای وام ازدواج و در اخر هم چقدر باید در ماه قسط بدن برای این پول .

  • ناشناس
    0

    با این بازی های بچگانه، جمعیت افزایش پیدا نمی کند. برای جوانان شغل پایدار و رسمی مهیا بکنید به خدا قسم همه چیز درست می شود و الا روز به روز وضع بدتر خواهد شد و با این مسکن ها هم فقط بیکاران ، بدهکار می شوند. تازه خیلی از ازدواج های صوری برای گرفتن این وام صورت می گیرد و بعد از چند ماه به طلاق منجر خواهند شد. چون این ازدواج ها از سر عشق و صمیمیت و شناخت عمیق صورت نمی گیرند و فقط مجوزی برای گرفتن این وام است مثل شرط قرون وسطایی مسکن ملی. در صورتیکه طبق همین قانون اساسی نیم بند و غیر دموکراتیک، حکومت وظیفه دارد که شغل و مسکن همه افراد کشور را از هم قوم و قبیله ای که باشند ، بدون شرط و شروط ،تامین کند. ایا حکومت به این وظیفه خودش عمل کرده است؟؟؟؟ یا مردم سر از گور خوابی ، کارتون خوابی ، پشت بام خوابی و اتوبوس خوابی در اورده اند!!!!؟؟؟؟

  • تقی معمولی
    0

    وام ازدواج هم یک رانت شده چون با سختگیریهای زیادی که بانکها در دادن وام مثل داشتن چند ضامن کارمند پیش پای جوانان میگذارند عملا دست بسیاری از جوانان را از این وام کوتاه کرده اند و بسیاری از جوانان مجبور میشوند که وام خود را به بهای ناچیز بفروشند به رانت خوارانی که با مسولان بانکها دست به یکی هستند

  • خخ
    0

    همچین میگه پانصد میلیون انگار ارزش پول سابقه بهتره به خود آخوندا بگی برن زن بگیرن و تولید مثل کنند

  • ناشناس
    1

    خدا بدادمون برسه چ تورمی در راهه ک وام ازدواج قراره این قد شه

  • ناشناس
    0

    واقعا کی میتونه قست این وامو بده وکی ضامن میشه.بانک ها خو هرضامنی که خوششون بیاد قبول میکنن نه هرحقوق بگیری.

  • عادل از قطب شمال
    0

    به نظرم این دوتا زوج بدبخت باید اون دنیام هم قسط وام ازدواج بدن.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها