آیا دولت اجازه افزایش یارانه‌ در فصل زمستان را دارد؟/ ویدئو

واکنش عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در تماس تلفتی برنامه زنده تلویزیون در باره وعده خبر خوش محسن رضایی برای دوبرابر شدن یارانه ها بیان کرد.

آیا دولت اجازه افزایش یارانه‌ در فصل زمستان را دارد؟/ ویدئو

وعده خبر خوش محسن رضایی منجر به این شد که او بگوید از ابتدای دی‌ماه یارانه دوبرابر می‌شود، اما بلافاصله خاندوزی، در واکنش به وعده محسن رضایی اظهار داشت که اگرچه افزایش یارانه‌ها در دستور کار دولت است اما تاریخی برای آن مشخص نشده است.

اما حالا میر تاج‌الدینی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در این باره گفته: پیشنهاد دولت، افزایش یارانه از محل حذف ارز ترجیحی برای سال آینده است که باید در مجلس تصویب شود البته دولت بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۰ این اختیار قانونی را دارد که به تدریج ارز ترجیحی را حذف و یارانه بدهد.

ویدئو کامل را در زیر ببینید.

 

حجم ویدیو: 12.99M | مدت زمان ویدیو: 00:04:09 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • فرشادی
    0

    سیاست یارانه دادن یک سیاست شکست خورده و ویران کننده اقتصاد است که توسط یاران دیروز احمدی نژاد دوباره به عنوان سیاست اصلی اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است ، این جماعت پایدارچی تا از این طریق به عمر نظام اسلامی پایان ندهند دست بر دار نیستند . انها در مرحله نخست توطئه خود ابتدا یاران صدیق امام وانقلاب را با اتهامات واهی یا محصور ویا خانه نشین کرده اند وسپس به لطمه زدن به اقتصاد از طریق یارانه دادن وافزایش نقدینگی کشور روی اورده اند ولی کو گوش شنوا ؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها