تکلیف قیمت بنزین روشن شد

رییس کمیته اقتصاد انرژی مجلس شورای اسلامی گفت؛ هیچ افزایشی درقیمت حامل‌های انرژی نخواهیم داشت و در مجلس هم هیچ بحثی درمورد گران شدن بنزین نشده است.

تکلیف قیمت بنزین روشن شد

مجتبی توانگر نماینده تهران در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: «روز گذشته با حسنوند رئیس‌کمیسیون‌انرژی و چند تن از کارشناسان، جلسه‌ای درخصوص وضعیت انرژی دربودجه و بررسی طرح سهمیه‌بندی ⁧‫بنزین‬⁩ درمناطق آزاد داشتیم واطمینان حاصل شد که هیچ افزایشی درقیمت حامل‌های انرژی نخواهیم داشت و درمجلس و کمیسیون هم هیچ بحثی درمورد گران شدن بنزین نداشتیم.»

امروز فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی نیز گفت که تاکنون در دولت و مجلس بحثی درباره افزایش قیمت بنزین برای سال آینده مطرح نشده است و موضوعات مطرح شده در رسانه‌ها گمانه‌زنی است.تاکنون بحثی درباره افزایش قیمت بنزین نیز در کمیسیون انرژی مطرح نشده است و افزایش قیمت در سال آینده کذب است.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • او
    2

    بابا شصت لیتر بنزین دارین به ملت میدین چه مرضتونه؟
    هر روز میشنین فکر میکنین امروز چه بلایی سر ملت بیاریم؟

  • نظرگو
    2

    همین که میگین خیالتون راحت
    چهارستون بدنمون میلرزه

  • ناشناس
    11

    مخالفین نظام همتون خفه شید، با شایعه مغز مردم رو پوکوندید، هر روز یک دروغ ،یک شایعه.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      کسی که طرفدار نظام هست و اینجوری و با این لحن و الفاظ صحبت میکنه دیگه از خود نظام باید چه توقعی داشت
      حضرت علی با دشمن خودشم بدرفتاری و توهین نمیکرد پس چطور شده کسی که مدعی دین هست خسمانه با هم صحبت میکنه

  • محمد.،،
    2

    وقیحتروبیدردتروالبته فاسدوبیکفایترازشماهاخودتونید

  • ایرانی
    3

    چیزی که عرض میکنم شاید برای خیلی‌ها حکم کفر گفتن را داشته باشد ولی آنقدر توجیهات ومفاهیم غلط از کسانی که از این رانت وابزار سیاسی درطول ادوار دولت‌ها استفاده شده و به مردم خوراندند که مردم وبسیاری از دولتمردان صلاح خویش را گم کردند. الان دیگر نه طبیعت تحمل اینهمه بی مبالاطی واصراف در سوخت بخصوص بنزین وگاز رادارد ونه روش یارانه ناشی از ارزان فروشی حامل‌های انرژی تاثیری در کاهش مخارج خانواده ها. بلکه برعکس همان عامل تحمیل هزینه ها ازجمله بیماری‌ها ی ریوی سرطانی اعصابی اتلاف وقت در ترافیک تعطیلی آلودگی، خشکسالی، بی عدالتی توزیع وصدها هزینه دیگر به مردم ودولت تحمیل کرده است وهمه اینها در مقابل یک خرافه اقتصادی که اگر بنزین گران شود همه چیز گران می‌شود، شده است . در صورتیکه روزانه معادل ریالی بیش از 70 میلیون دلار بنزین ارزان به دست مردم مرسد می‌توانست کل شهرهای بزرگ پر از اتوبوس‌های برقی، حمل ونقل سالم وارزان، اشتغالزایی، چند برابر شدن خدمات عمومی ازجمله بهداشت ودرمان وحداقل هوای آلوده شود ونیاز مردم از یک لیتر در روز فعلی برای هر ایرانی که 5برابر میانگین جهانیست به کمتر از دو دهم لیتر برسد..اصل سخن اینست همان گونه که ارز 4200 ضررهایش بسیار بیشتر از اندک منفعتش بود ارزان فروشی حامل‌های انرژی نیز بسیار بدتر از آن مردم را متضرر کرده است.هر دو مورد یک وجه مشترک داشتند وآن دادن به اصطلاح یارانه در حلقه اول مصرف، لذا بایست شکل یارانه حامل‌های انرژی تغییر واز درآمد فروش قیمت واقعی آنها، صرف خذمات عمومی، اشتغالزایی وکاهش هزینه های مردم شود.و در اینکار بایست مردم راتوجیه، و پیش زمینه آن فراهم شود نه مثل دولت قبل گران کند بعد بگوید خواب بودم.

  • علی
    0

    اقا درست میگن سال اینده بنزین گرون نمی شه اینها تو همین امسال گرون میکنن .

  • غریبه آشنا
    1

    توی چهل و چند سالی که از
    جمهوری اسلامی گذشته
    ما ملت متوجه شدیم
    اول شایعه بعدا لایحه
    پس ما منتظر افزایش هستیم
    و هیچ کاری هم نمیتوانیم بکنیم

    نظرات شما -
    • 0

      زدی تو خااااال

  • ناشناس
    0

    دروغ میگه .روزشنبه میاد مصاحبه میکنه که از افزایش قیمت بنزین تو روز جمعه بیخبربوده و مثل بقیه افراد اول صبح از رادیو مطلع شده .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها