رئیس انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی در گفتگو با خبر فوری:

تجارت الکترونیک با نگاه بالا به پایین توسعه پیدا نمی‌کند/ اجباری کردن نماد اعتماد الکترونیکی فشار بسیاری بر کارآفرینان تحمیل می‌کند

رئیس انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی گفت: «اینماد» یا نماد اعتماد الکترونیکی باید کسب و کارها را احراز هویت کند و تنها شناسنامه کسب و کارها باشد.

تجارت الکترونیک با نگاه بالا به پایین توسعه پیدا نمی‌کند/ اجباری کردن نماد اعتماد الکترونیکی فشار بسیاری بر کارآفرینان تحمیل می‌کند

رضا الفت نسب در گفتگو با خبر فوری بیان کرد: کسب و کارها باید طبقه بندی شوند و احراز هویت تنها باید برای کسب و کارهایی اجباری باشد که تراکنش بسیار بالایی دارند.

او ادامه داد: برای مشاغلی با تراکم پایین و با رویکرد خاص اعم از فروش صنایع دستی و اقلام روستایی ثبت «اینماد» نباید اجباری باشد.

رئیس انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی افزود: دغدغه حاکمیت برای اجباری کردن اینماد مبارزه با پولشویی و سایت‌های قمار است، اما راهش اجباری کردن نیست.  با نگاه بالا به پایین، تجارت الکترونیک توسعه پیدا نمی‌کند.

این گفتگو را بشنوید.

 

حجم ویدیو: 7.26M | مدت زمان ویدیو: 00:03:53 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    در ایران تجارت اینترنتی با دو محدودیت بزگ روبرو است یکی محدودیت های داخلی و دیگر تحریم های بین‌المللی .

  • حسین کیخا
    0

    اینماد یعنی اینکه من مشتری میدانم صاحب این کسب و کار یک شخص شناخته شده و قابل پیگیری است نه یک کلاهبردار بی نام و نشان که هیچکس دسترسی بهش نداره.
    کجای این بده؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها