جدیدترین قیمت خودرو در بازار/ پژو ٢٠٧ اتوماتیک چقدر قیمت خورد؟

بررسی روند قیمت ها در بازار خودرو از شدت گرفتن افزایش قیمت ها در این بازار در هفته گذشته حکایت دارد.

جدیدترین قیمت خودرو در بازار/ پژو ٢٠٧ اتوماتیک چقدر قیمت خورد؟

افزایش قیمت ها در بازار خودرو در هفته گذشته شدت گرفت به طوری که در بین خودروهای پراید مدل ۱۱۱ آن از ۱۷۳ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۱۷۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۱ آن نیز از ۱۵۷ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۱۶۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۲ آن نیز از ۱۴۷ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است.

وانت پراید نیز در این مدت افزایش قیمت های چشمگیری را تجربه کردند به طوری که پراید ۱۵۱ مدل ۱۳۹۹ از ۱۶۵ میلیون تومان در اولین روز هفته امروز به ۱۶۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در یک هفته یک میلیون تومان گران شد و ۱۷۳ میلیون تومان قیمت خورد.

خودروهای پژو نیز در این مدت از افزایش قیمت ها در امان نبودند به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۵۵ میلیون تومان امروز به ۲۶۰ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ آن نیز در یک هفته ۵ میلیون تومان گران شد و امروز ۲۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای تیبا نیز این افزایش قیمت ها مشهود است به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۱۷۹ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به ۱۸۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

آخرین قیمت خودرو در بازار/پژو ٢٠٧ اتوماتیک چقدر قیمت خورد؟

 

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • سامی
    0

    وقتی این متن رو دیدم یاد حرفهای غیر علمی و کارشناسی رئیس سازمان برنامه و بودجه انسان می افته که افاضه فرمودند ما حقوقها رو نمی خواهیم زیاد اضافه کنیم (( البته می خواهند عدالت کمونیستی رو پیاده کنند )) بلکه می خواهیم قدرت خرید مردم رو بالا ببریم !!! چطوری می خواهی با کوچکترین حرکتی ویا حرفی دلار بالا می رود و ارزش پول ملی ما می آید پایین با کوچکترین افزایشی در دلار خود دولت قیمتهای خودرو پوشک برنج تخم مرغ مرغ گوشت و دهها قلم کالای دیگر رو بالا می بره !!!؟؟؟. چگونه قیمت ها رو می خواهی کنترل کنید ؟؟؟؟ شما نمی توانید عدالت مارکسیستی رو در کشور نیمه سرمایه داری و لیبرالی پیاده کنید اگر این کار رو بکنید دوباره مشکلات از نظر انگیزه و بهره وری در نیروی کار پیش خواهد آمد که ضررش بیشتر خواهد بود ساختار کشور مارکسیستی گذاشته نشده از طرفی اگر می خواهید سیستم مارکسیستی رو پیاده کنید بروید نظام کشور کوبا کوبا رو نگاه کنید در آنجا ما فقیر به مفهوم نداری و معتاد ایرانی نداریم در اینجا قرض از این حرفها دفاع از کشور کوبا نیست بلکه کشور ما همه مسلمانند و از نظر ثروت خداوندی پنجمین کشور در دنیا هستیم این بی تدبیری مدیران کشور بوده که ما رو به اینجارسانده و تا زمانیکه دستگاه قضا و...دیگران سالم زندگی نکنند این مشکلات حل نخواهد شد بلکه دور و تسلسل در روند حکومت داری اتفاق می افته

  • اففف
    0

    نسبت به افزایش قیمت خونه قیمت ها کمه خونه متری دو میلیون میکشه روس یعنی ۲۰۰میلیون توخونه صدمتری

  • کارگر
    0

    باسلام،،کجای این قیمت گذاری درسته،،سورن پلاس قیمت جدیدکارخانه ازپژو۲۰۷ وازدناپلاس هم گرانترشده،،ولی قیمت بازار ازیک پژوپارس ساده هم ارزانتره،،لطفارسیدگی شود.

  • محمد
    2

    خبر فوری آنقدر راجب قیمت پراید خبر زدی که بالاخره قیمت ها رو بصورت رسمی بردی بالا ....

  • مسلم
    0

    فقط فرقون.فقط

  • فرزندکوروش بزرگ
    0

    بی کفایتی ایران وتمدن ۳۷۰۰ساله ماروازبین برد حالابیام نظر به خودروبدم ...به یزدان که گرما خرد داشتیم ...کجااین سرانجام بد داشتیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها