پراید ترمز برید/ افزایش قیمت ها روزانه شد

رصد بازار خودرو حاکی از آن است که قیمت ها در بازار خودرو در سربالایی افتاده و قیمت ها خصوصاً در بین خودروهای پراید افزایش شدیدی داشته است.

پراید ترمز برید/ افزایش قیمت ها روزانه شد

در معاملات امروز، قیمت پراید صفر ۱۴۰۰ مدل ۱۱۱‌ SE حوالی ۱۷۳ میلیون تومان ثابت ماند. این خودرو طی ۳روز گذشته ۲میلیون تومان افزایش قیمت را ثبت کرده است.

قیمت پراید صفر ۱۳۲ SE مدل ۹۸ نیز همچنان ۱۴۷ میلیون است. گفتنی است بررسی نمودار قیمتی نشان می‌دهد که این خودرو طی ۱۰روز گذشته ۷میلیون تومان گران شده است.

قیمت پراید صفر ۹۹ مدل۱۳۱ SE در رنج ۱۵۷ میلیون تومان اعلام شد. بررسی نمودار تغییرات قیمتی نشان می‌دهد که این خودرو طی ۸روز گذشته ۸میلیون تومان گران شده است.

قیمت پراید وانت صفر مدل ۱۴۰۰ و ۹۹ در معاملات امروز حوالی ۱۸۳ و ۱۷۵ میلیون تومان و ثابت ماند.

گفتنی است دخل و تصرفی در قیمت‌ها نمی شود. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

منبع: اقتصاد نیوز
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • بابک خرمدین
    1

    کشور رو تکه تکه کردید لعنت بر شما ها که هر روز افزایش قیمت هر روز افزایش. از اون شهیدان دست بسته خجالت بکشید الان من فرزند یکی از جانبازانم و هر گز برای شما ها به میدان نخواهم رفت و روزی خواهد رسید که به ذلت خواهید افتاد

  • ناشناس
    1

    ولا ماهم جوان هستیم به خاطر اینا هیج جا نمیرم حیف از آن همه شهید که واسه شما جنگیدم انشاءالله نفرین همونا و جوان های این آب و خاک زمینگیر تون کنه

  • انشالله
    0

    بابا مگه پراید تولید میشه آخه هی میگین قیمتش سر میکشه.

  • محمد
    2

    رضا شاه کجایی روحت واقعأ شاد شاد

  • ناشناس
    0

    انشاله وزارت اقتصاد را که عرضه کنترل خودرو ساز ها را ندارد منحل بشه چون بادمجان خاصیت هایی دارد ولی این وزارتخانه و وزیر مربوطه ، هیچ خاصیتی ندارد .

  • شیخ طوطی
    0

    باز هم مقام انسانیت میخواید یا سیر شدید ؟!

  • جمکران
    0

    پایان مجلس فرمایشی= پراید یک میلیارد تومان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها