وجود برخی محدودیت‌ها در بازپروری معتادان

سرهنگ بخشنده درباره اقدامات پلیس برای پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با موادمخدر توضیحاتی داد.

وجود برخی محدودیت‌ها در بازپروری معتادان

سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران در پاسخ به این سوال که چرا علی رغم تلاش‌های شبانه روزی پلیس، همچنان شاهد حضور و تردد برخی از معتادان متجاهر در سطح شهر هستیم، اظهار کرد: وجود این معتادان نه بخاطر پنهان ماندن آن‌ها از چشم تیز و جستجوگر پلیس است، بلکه به جهت وجود یک سری محدودیت‌های تعیین شده از طرف ارگان‌های ذی‌ربط در موضوع نگهداشت معتادان است که قانونگذار صرفا آن‌ها را مسئول رفع و رجوع تمام اقدامات پس از دستگیریشان دانسته و پلیس مجبور است براساس قوانین و پروتکل‌های آن‌ها اقدام کند.

وی افزود: موضوع جمع آوری و دستگیری معتادان متجاهر به عنوان وظیفه اصلی پلیس به صورت ویژه در دستور کار است و ارگان‌های تحویل گیرنده معتادان با انجام اقداماتی از قبیل عدم پذیرش معتادان با سنین کمتر از ۱۸ و بیشتر از ۶۵ سال سن، معتادان مبتلا به بیماری‌های واگیردار همچون سل، هپاتیت و غیره و همچنین امتناع از پذیرش معتادان زن و رهاسازی آن‌ها در جامعه فعالیت می‌کنند، به همین دلیل شاهد حضور معتادان در سطح شهر هستیم.

سرهنگ بخشنده خاطرنشان کرد: برای حل این معضل به همکاری تمام ارگان‌های مسئول در امر مبارزه با موادمخدر نیازمند هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رضا
    0

    سلام چرا به معتادان تریاک سهمیه نميدهید که افراد سودجو تریاک با خاک روس واشغال به معتادا میدند وپول مملکت به جیب مواد فروش ميره کسی که سی سال تریاک کشیده. ترکش تو قبرستان نميتونه ترک کنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها